Gå til innhold

Trimming av 7m-GTE Motor!?

Ranger emnet


X-TOM-X

Anbefalte innlegg

Holder på med overhaling av en 7m-GTE motor til Supraen min. Lurer på noen vet om noen som trimmer disse motorene. Og va som må til for å bikke 300-350hk+? Noen ingrep som jeg skal gjøre mens jeg har motoren i biter?

 

ToppSmal.jpg

 

Og va bunnen på disse motorene tåler?

 

Motorblocksmal.jpg

 

 

Noen som har syns punkter å bidra med?

 

Takk på forhånd:)

Liv in the moment, without picking up to much air ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det var det jeg trodde, leste litt på noen amerikanske forum.. de mente akuratt d samme.. + det er jo lav ohms dyser også..

Mn har nettopp kjøpt apr bolter, titan toppakning.. noen som har noen erfaringer med det?

bestiller fra suprastore.com

Liv in the moment, without picking up to much air ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hve er egentlig forskjellen på en slik motor vs mk4 "tt" motor?

 

masse... 7m-gte motoren er singel turbo, med et antikvarisk innsprutsystem med MYE vakumslanger. motoren er jo like bra, men di nyere motorene er tyna for mer hester...

 

anbefaler bare å gå inn på http://www.ts-ogn.no mye folk som har peiling der..

mye kult å lese om supra og SØK så finner du masse infor om motorer osv.

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

X-TOM-X: 7M-GTE - Total renovering

Bemærk - mange billeder - kan være tung at loade. 18.243 bytes.

 

Alle: Noen som har erfaring med http://www.realpower.dk/ ? Har sett siden hans i flere år nå når jeg har tittet etter half cut / front cut. Men aldri sett noen "rapporter" ell.no på han..

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
masse... 7m-gte motoren er singel turbo, med et antikvarisk innsprutsystem med MYE vakumslanger. motoren er jo like bra, men di nyere motorene er tyna for mer hester...

 

anbefaler bare å gå inn på http://www.ts-ogn.no mye folk som har peiling der..

mye kult å lese om supra og SØK så finner du masse infor om motorer osv.

jeg kunne ikke dy meg fra å svare på denne.

 

Om du mener at 7m motoren har mye vacumslanger så har du ikke sett på 2jz motorene, der er det MYYYYE mere vacumslanger, og antikvarisk innsprutsystem?? man trenger jo ikke engang chip for å plukke ut 500hk på de, og tatt i % så kan du glemme det med 2jz innsprutet, jeg sitter ikke å forsvarer 7m motoren nå, bare sier det slik det er, vi har endelig bygd mange av begge typene og jeg må si meg best fornøyd med 2jz motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår