Gå til innhold

Banekjøring Våler sommeren 2006. Mjøstreffet 2006!

Ranger emnet


PerryZaphire

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For Vaerste er det alltid plass :)

 

Meld tyskerne deres med på bane :D det er foreløpig 3 ledige plasser men regner med ett visst frafall samt enkelte som ikke rekker å betale før jeg må overføre 24k til NT den 2 august så meld dere på så fikser vi det om det eventuellt blir altfor mange ;)

 

Send meg en PM med betalingsinfo du, så stiller vi... :hello:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heisann!

 

Det er nå viktig at dere som er påmeldt til bane begynner å finne ut om dere virkelig skal være med eller ikke. Det er viktig for meg som økonomisk ansvarlig at alle påmeldte betaler inn baneavgifta innen 15juli. (jeg må inn med en viss prosent av baneleia før august)

Har du ikke mulighet til å betale innen 15juli men innen 1 august så si ifra!

Håper dere forstår!

Benytt treffets konto i Nordea : 61911065486

 

Merk med NAVN.

 

Ta med kvittering på treffet som "billett".

DU som vil avbestille MÅ sende meg en mail innen 15. juli hvis ikke er det NO REFUND.

 

Priser:

for å delta på treffet(lør-søndag: 50kr per hode.

for å delta på konkuranser(lørdag): 100kr per bil.

for å delta på banekjøring(søndag): 650kr pr bil.

 

eksempel: banekjørere betaler KUN for banekjøring

alle ellers betaler 50 for pr pers. pluss 100kr eventuellt for bilen om de skal stille ut/konkurrere "

 

 

Dette er infoen som er sendt ut til påmeldte :)

 

http://www.mjostreffet.com er nede nå pga noe krøll med en server ellerno slikt som jeg ikke har greie på :P men kikk innom ikveld eller imorgen så tror jeg vårherre har ordnet opp :D

 

Hvilke biler kommer dere med?

 

Edit: siden og påmeldinga funker igjen nå! :D

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS!!

For å trekke flere folk til Mjøstreffet så har jeg åpnet for at ALLE biltyper kan delta i bilstereokonkuransen.

 

Dette er for morro skyld så alle kan delta.

Det er premier (pokaler) til 1-2-3 plass pluss jeg håper på at en eller annen bilstereobutikk kan sponse premier men ingen har meldt interesse/gjort noe ut av det enda.

 

Dette blir en prøve bare for å se hvor mange som er intr.

Det koster 100kr å delta med din bil og konkuransen avgjøres ved at 2 stk. dommere ser over samme innstallasjon og lytter på samme bil og deretter avgir poeng uavhengig av hverandre.

 

Det skal settes isammen en test cd med 5 spor.. (hvilke spor vet jeg ikke enda så tips mottaes)

Poeng for hvert spor vil bli gitt.

Jeg søker dermed etter 2 personer som KAN lyd og som er intr. i "faget" som kan være dommere... jeg kan ikke belønne dere med noe enda men inntektene fra konkuranse avgiften vil tilkomme og deles på de 2 som skal dømme.

 

Kan dette være noe for folket? Vet iallefall om ett par morel infiserte biler som muligens kommer hihi

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jaja gutter og jenter... trenger jeg å minne dere på at det er under en måned igjen til treffet?!!!

 

Fattig respons fra calibra men det er jo ikke nytt... få rævva deres i gir å kom ! Er jo så mange fine biler her og nå at om ikke det sosiale er tingen deres så burde vel banekjøring eller skamfeite pokaler og premier lokke dere frem fra de mørke daler?

 

Rock and roll folkens!

 

Forresten så kan jeg vel nevne at hele 6 av 27 påmeldte til bane har betalt... har dere IKKE mottatt mail med betalingsinfo (har sendt ut til alle påmeldte) så ta kontakt så fort som fy... er 2 dager igjen av "fristen" men jeg er snill jeg så bare gi meg beskjed om at DU som er påmeldt ikke kan betale avgifta innen 15 juli MEN at DU får orden på det FØR 2 august for da må nemlig denne gutten overføre 24000kr til Norsk trafikksenter.

 

Det er nå det gjelder! Kom igjen nå...last ned 2005 filmen her http://mjostreff.slinkey.no/Film/Mjostreffet2005_DivX_704x400.avi

å få litt godfølelse og teamspirit! Klarer ikke å gjennomføre dette uten dere

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR ER DET ALLE FÅR DISSE KJEGLE GREIENE FRA??

det er kjegler på de tre "øvelsene" vi skal ta før frikjøringa... slik var det ifjor og slik er det i år og da dette er fortsatt samme kjørekurset som jeg holdt ifjor.

 

Slik vi opplevde det ifjor var at kappkjøring er ikke forbudt sålenge det ikke er snakk om "dogfighting" i den forstand at den bilen som er tregest slipper forbi de raskere bilene på en kontrollert måte.

 

Sladding var tabu og det stiller jeg meg forstående til da det bidrar til økt sikkerhet. Dette er vel først og fremst en sjangs for "newbies" å få prøvd seg på bane uten at det ligger en bil sidelengs oppi rævva på han/henne.

 

Var flere i fjor som kjørte på tid.

Som jeg sa så last ned filmen fra 2005 her så ser dere selv hva som foregår!!!:

http://mjostreff.slinkey.no/Film/Mjostreffet2005_DivX_704x400.avi

Hvis det er noen som lurer på noe så RING meg på 41856342 så kan vi diskutere litt :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅMINNELSE:

11 stk. har betalt baneavgift... dvs det gjenstår 20 stk der ute som ikke har betalt!

 

Jeg MÅ ha inn penga innen 4 august hvis ikke så sliter vi hardt.

 

Ingen som har fått mail fra meg om dette?

 

Og news:

DERE SOM KUN SKAL PÅ BANE MØTER OPP UTENFOR KAFETERIAEN KLOKKA 1400 for førermøte/teori. Banekjøringa går fra 1500 til 1800.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg synes dette er et utrolig flott iniativ, skal jeg prøve å få med noen gutter fra distriktet... 4wd karer.. hehe...

Stå på Perry.. Selv om jeg ikke er noen Calibra-fan, synes jeg det du gjør er flott!

Keep up the good work!

:)

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår