Gå til innhold

Banekjøring Våler sommeren 2006. Mjøstreffet 2006!

Ranger emnet


PerryZaphire

Anbefalte innlegg

nei jeg rakk å komme hjem før hu dro :P dro på mandag...

jo skulle gjerne ha dratt til henne men jeg vil ikke være masete da hun tydeligvis trenger tid til å tenke.

 

Men problemet er da hva pokker skal jeg gjøre imens hun bestemmer seg :(

har lagt av penger til en skikkelig helaften med resturant, tur på stranda og massasje hjemme forran åpen peis så hvis hun vil komme hjem så vil ting forandre seg iallefall... men jobben vil alltid være ett problem... er borte 14 dager i mnd... og kan ikke være der for henne når hun trenger det... så må prøve å finne meg en annen jobb og... er villig til å gjøre alt. Er tross alt jenta jeg skal/skulle gifte meg med.. :(

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En ting er å tilpasse seg hverandre, en annen ting er å la hu kontrollere livet ditt, har du en jobb du trives i, og som gir deg nok til mer enn mat på bordet så ville jeg jo vurdert det ganske nøye før jeg valgte et "kvinnfolk" forran jobben... Men så er jeg litt kynisk da.

 

Mens hu bruker tid på å tenke osv så skal du igrunn ikke gjøre så mye, se på det som litt "ferie" utfallet av "tenkepausen" hennes vil jo bli det samme om du tilbringer dagene hjemme og "furter" eller om du er sammen med venner å tenker på andre ting. Bare ikek gjør den tabben å send hundre sms`r å "tilby" henne hva som helst, da skjønner hun fort at hun har all makta og har deg i sin "hule hånd"

 

whatever, off topic så det holder.

 

Som jeg spørte i en anne tråd om banekjøring(uten å få svar). Hvordan blir jeg mottat med en e34 525? Er redd for at denne har fo

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså jobben er slitsom psykisk for meg har blitt.. gikk fint i 3 år men nå er jeg dødssliten når jeg kommer hjem... ikke fysisk desverre... er nattevakt og omsorgsarbeider på en privatklinikk for rusmisbrukere 7 netter i strekk annen hver uke.

 

Ja har valgt å ikke mase på henne i det hele tatt. Får krysse fingra.. går bedre nå for jeg har reist til en kompis og slipper å se på alle "minnene" fra jenta mi.

 

Og hva bimmern din angår så er den hjertelig velkommen... egentlig mere velkommen enn sierra cosworth sladdekjerre f.eks. :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det offisielt... hun trenger meg ikke lengre.

 

men egentlig.. nå er det ikke så sykt jævlig for nå vet jeg... farter ned til xn min for litt tlc i helga å kommer sterkere tilbake etterpå ( kjent henne i over 9 år og hun hjelper meg betingelsesløst)

 

takk for omtanke folkens... jeg har egentlig funnet ut at det jeg virkelig trenger nå er noe å henge fingrene i sånn at jeg ikke suller meg borti noen flere kvinnfolk uten å se situasjonen godt an først, så jeg holder en knapp på at mjøstreffet er greia mi alikevel.

Skulle gjerne hatt ett lite treff allerede i juli føler jeg for jeg vil FESTE! men

 

Noen enslige pene jenter der ute med stor sans for metal, trance, bil (calibra) og som liker å dra på konserter osv med soulfly, slipknot etc etc så ikke vær redd for å ta kontakt! lol

 

Og P.S det jeg mente med cosworth der oppe er kun at dette ikke er ett driftetreff altså... personlig kunne jeg gjerne ha hatt cossie.

 

Jeg har fått en henvendelse vedrørende overtagelse av treffet.. jeg skal snakke med han i neste uke... det er en sentral person her inne men nå som ting går litt bedre så undres jeg om han kanskje vil være medarrangør isteden hvis jeg bestemmer meg for å drive dette alikevel.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at du fant ståpå-viljen igjen! Som oftest er det greit å ha noe å henge fingrene i :) Arbeider selv innenfor mye av det du arbeider med så har stor forståelse for hva du mener med psykisk sliten og vet selv hvordan det er, mange som tror at det er en dans på roser siden en ikke gjør så mye fysisk, men sannheten er en helt annen.

Stå på! Alt årner seg til slutt alikavel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du dukker opp så er det mest sannsynligvis noe som er verdt å se på anyway :) kan jo nevnes at det er en mc klubb som har leid banen på lørdag så for min del er det noe å se på den dagen også :)

 

Det som er viktig her er at Teori delen vil bli gjennomført på lørdag og banekjøringen på søndag... så om dere ikke bor rett ved våler så er det kanskje ikke så dumt å joine calibra folket på lørdag og telte på våler til søndag, da banekjøringa begynner "tidlig" (1300 :P)

 

Når teorien vil bli på lørdag kommer jeg tilbake til illøpet av uka antar jeg.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ei dame fra sverige med denne calibraen:

4_449865fdb9e5e.jpg

 

Og dermed er Mjøstreffet offisiellt ett skandinavisk treff... lol

 

Kom igjen da folkens... vi må få flere calibraer til å joine!!

 

P.S fint om dere som er påmeldt til treffet gidder å betale deltager avgifta på 50kr pr pers eventuellt baneavgifta så fort dere har mulighet.

Mangler pr i dag 13500kr for å få dekka banen alene og dette skal betales innen 2 august så alle monner drar!

 

 

Litt skuffende at dere som sitter der ute med KNALLFINE calibraer ikke er påmeldt alle sammen.

Begynner å bli sykt mange fine biler og det er snakk om 2-3 dager av deres korte liv hehe... kom igjen.. meld dere på!

 

Pokaler:

Treffets råeste calibra og treffets peneste originale calibra får en slik en hver pluss sponsor stæsj pokalene er 43cm høye! :

img15341c83.jpg

 

Vinnerne (1-2-3 plass)i show/bilstereo får slike i forskjellige størrelser:

img17951c98.jpg

 

Har og mottatt kontrakt fra våler omsider og der står det følgende:

banen leies fra 1300 til 1900 :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår