Bullitt_Mustang Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Den første der var ganske fin, ligner en del på BMW 5-serie synes jeg. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 http://www.kristalys.com/pix/Pepe/LS-1.jpg Syns den så uber-japansk ut på det bildet! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfa Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Fin kopi av BMWs 5-serie. På tide at Lexus begynte og kopiere BMW. Begynte å bli litt kjedelig med alle Mercedes kopiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 siden dere synes de er så kopi .. så kom med detaljer som er kopiert Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 profilen fra sida er rimelig lik 5-serie ja.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hmm... "Lexus uten designavdeling?" :lol Sikkert fint med 8 gir, så lenge det er automat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 siden dere synes de er så kopi .. så kom med detaljer som er kopiert Du er alltid så sta du... Det er ingen detaljer, men bilen minner automatisk om en eller annen BMW... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Du er alltid så sta du... Det er ingen detaljer, men bilen minner automatisk om en eller annen BMW... Hvis det ligner på en bmw er det enten noe galt med dine eller mine øyne.. Nydelige bilder.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 siden dere synes de er så kopi .. så kom med detaljer som er kopiert Du er litt hissig om dagen du... :kiss Her, akkurat som med Chrysler'n er det taklinjen og konturene av hele bilen som er lik, men ingen detaljer. Spesielt da LS. Men det er klart, det er jo en japse, så "kopi-reglene" er vel ikke de samme i dette tilfellet? Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 fcuk: den med ledning er til massasje systemet og en ting jeg la merke til er at den har et AC uttak (115V 100W) men får Europeiske modeller 230V ?`hadde ver kult :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Lekker. Hadde høye forventninger etter at ny IS'n og ES ble så strøkene. De har kanskje fulgt litt etter på design tidligere men nå er det tvert imot. Er ikke snakk om at fronten og lyktene likner noen tidligere Mercedes nå lenger. Kan være med på at LS'n minner om en 7-serie fra siden(vinduer og linjer som går oppover mot et høyt bagasjelokk). Men forskjellen er at 7-serien er overdreven og lite pen, mens LS'n er stilren. Gleder meg til å se Junction Produce 2007 LS :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 fcuk: den med ledning er til massasje systemetog en ting jeg la merke til er at den har et AC uttak (115V 100W) men får Europeiske modeller 230V ?`hadde ver kult :P Jeg vet hva den er til, men å levere en fjernkontroll med ledning i en bil langt oppe i millionklassen er faktisk helt latterlig. AC uttak kan man bestille i dagens Passat, med 230V her, og 115V derover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg vet hva den er til, men å levere en fjernkontroll med ledning i en bil langt oppe i millionklassen er faktisk helt latterlig. AC uttak kan man bestille i dagens Passat, med 230V her, og 115V derover. Og hvorfor det? Skal du ta med deg fjernkontrollen til baksetemassasjen inn i stua du eller? :bump :D Ellers var det fett design både ute å inne! Grom bil. Til deg som lurte på hva man skal med 8 gir, slippe å ligge å surre i 3000 rpm på motorveien, der er hvorfor :D Tror nok kassa girer ganske smooth å så man blir nok ikke spesiellt plaga av det. Men åssen blir det med så mange gir på bane tro? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 BMW 5-serie: Lexus LS: Syns de ser ganske like ut jeg også. I hvertfall fra siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg