Gå til innhold

Volvo samling Partycampen Rudskogen 06

Ranger emnet


docsist

Anbefalte innlegg

Nevnte dette i nyttårs hilsen min, virka som en del folk var interesert i dette, bak tanken med dette var at i fjor så lå de fleste volvofolk rimelig sprett på campen, noen hadde samla seg, så jg tenkte at det hadde hvert utrolig morro å fått samla en del volvo folk, sitte å skryte om bil å volvo til langt på morra kvisten og bli bedre kjent med norges volvo folk.

dette er jo et gasnke tidlig tidspungt å avtale noe ennå men nå har jeg i hvertfall starta tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig det!

Min bil blir vertfall ikke lakka før rudskogen 06 så ikke så farlig med non små riper,

men blir jo ikke glad om folk f***er med bilen da. Men de fleste der er vell for og se på biler ikke for og ødelegge så burde gå bra!

Ellers før dem møte volvon's vrede knock

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vi ikke line opp volvoene våre på rekker da på partycampen! og kanskje gjedre dem inn eller noe (strømgjrede:). Hvis noen kommer dit tidligere og reservere et stort område. Hadde blitt bra tror jeg.

 

Og burde hatt noen skikkelig volvo skilt/bannere og da kanskje

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det kommer mange volvoer fra trønderlag nedover! noen gromme å noen ikke fult så gromme! men først blir det vell våler tenker jeg! gleder meg!

 

Spille ikke noen rolle om de er grome eller ikke..!! er jo volvo som er livet uansett...!! happyhappy

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår