docsist Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Nevnte dette i nyttårs hilsen min, virka som en del folk var interesert i dette, bak tanken med dette var at i fjor så lå de fleste volvofolk rimelig sprett på campen, noen hadde samla seg, så jg tenkte at det hadde hvert utrolig morro å fått samla en del volvo folk, sitte å skryte om bil å volvo til langt på morra kvisten og bli bedre kjent med norges volvo folk. dette er jo et gasnke tidlig tidspungt å avtale noe ennå men nå har jeg i hvertfall starta tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hadde vært artig det ja. Tror de fleste synes det hadde vært greit. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hadde jo vært kjempe triveli da! virkeli få vise alle japse og tysker folke at volvo folk er harbarkafolk som virkeli holder sammen! hehe uansett hvor de kommer fra! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe husker jeg traff deg i fjord limet.. satt ved den grønmetallic 244 med eiker. men det er jo en bra plan Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hadde vært kult å sammla volvofolket ja.. ingenting er som å bli kjent med nye volvofolk, hehe :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hadde vært artig det egentli,, enseste som er så dumt med party campen er at det er en haug dritfulle klyser som skal ødelegge, derfor skal aldri jeg ha bil min der. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Må regne med en ripe her og der, så de pene bilene bør stå på utstilling på banen Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hadde vært artig det! Min bil blir vertfall ikke lakka før rudskogen 06 så ikke så farlig med non små riper, men blir jo ikke glad om folk f***er med bilen da. Men de fleste der er vell for og se på biler ikke for og ødelegge så burde gå bra! Ellers før dem møte volvon's vrede knock Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Kunne vi ikke line opp volvoene våre på rekker da på partycampen! og kanskje gjedre dem inn eller noe (strømgjrede:). Hvis noen kommer dit tidligere og reservere et stort område. Hadde blitt bra tror jeg. Og burde hatt noen skikkelig volvo skilt/bannere og da kanskje Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er trikker lærling jeg så skal nokk finne en høyspent i nærheten og sette opp et gjerde! Devil Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er med på den!! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 tror det kommer mange volvoer fra trønderlag nedover! noen gromme å noen ikke fult så gromme! men først blir det vell våler tenker jeg! gleder meg! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 tror det kommer mange volvoer fra trønderlag nedover! noen gromme å noen ikke fult så gromme! men først blir det vell våler tenker jeg! gleder meg! Spille ikke noen rolle om de er grome eller ikke..!! er jo volvo som er livet uansett...!! happyhappy Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 rikti det ja andreas! hehe! skal muligens ha med buss nedover også vi så! blir bra greier! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hadde vært artig det! Skal innover med vogn å bil jeg så.... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg