Gå til innhold

Bilder: Diverse pene Hondaer (56K: No-Go)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mye pent og se på, ingen tvil.

Blir mere og mere forelska jeg. En 3 dørs civic laget mellom 92-95, ribba for interiør, bur, osv med B16A Vtec 170hk+++ står "litt" høyt på ønskelista akkurat nå:) må ikke glemme det viktigste da KUN felg og senk.. ikke turbo heller for den sags skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det når tråder blir store. Man vil sikkert si den siste bilen jeg postet ikke hører hjemme her, kanskje, kanskje ikke, mange detaljer kunne vært bedre. Z600 og S600 hører derimot hjemme i en Honda-tråd.

Skulle likt å se flere poster av Ryeng, da han tangerer sjangeren for pene Hondaer, han vet hvordan de skal se ut.

Din bil er da forresten ikke så verst, hadde vært fin i denne tråden.

 

 

Eirik

 

Kan love deg, var ikke din post jeg refererte til. Øyvind deler, som en av få, min smak for Honda.

Tror ikke akkurat min bil heller hører hjemme her, til det er den ikke gjennomført nok, men takk uansett :)

Stephan Skogen

Coupe Council Member # 39

Honda Civic Coupe EJ2.1

Honda Civic Coupe EJ2.1 NA D16Z6 SOHC VTEC (Swap/Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Treratt og moderat rensket interiør, noe utenom det vanlige:

05.jpg

 

Ikke mye unødvendig juggel som ligger og slenger her. Carbing trepunkts tårnavstiver:

06.jpg

 

Interiør og motorrom tilhører denne flotte EG'en:

07.jpg

 

Hvor har du funnet disse bildene?

Er interessert i litt info om denne...

Har lest om den på nettet en gang, men husker ikke hvor....

Send gjerne PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår