Gå til innhold

^crx^

Bruker
  • Innholdsteller

    92
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    CRX
  • Biltype (eks Audi)
    Honda
  • Årsmodell (eks 1995)
    1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    fauske

^crx^'s Achievements

  1. uhm på nederste bilde i post nummer to. hva slags firma er det som selger de felgene der? bare koper er eller er det ekte regamaster evo felger de hvite?
  2. føler meg tryg når jeg handler deler av larry. thumbs up for en real fyr
  3. den crx`n er nok en ME utgave vil jeg tro. gærne tyskere som finner på mye rart med bilene
  4. ja han virket som en grei kar.... pratet med han på biltreff i sommer, sa han hadde 5 nsx`er da :O men synes ikke så alt for mye om veliside stilen
  5. kan anbefale dem på det varmeste. seriøse som få da de sendte varene fort og ikke minst var raske med svar på email. prisene var det beste som jeg fant på luftinntaket jeg skulle ha uansett hvor i verden jeg søkte. frakten var ikke ille heller med tanke på størrelsen på eskene
  6. TS-racing audiene hadde radiatorene bak så det er vel ikke så sjeldent fenomen :p men savnet NSX
  7. serienummer #1? less is more lift of oversteer oh snap. fugly
  8. har et sett som vurderes solgt, de har vært brukt som banefelger så trenger et nytt lag med lakk men er ellers i perfekt stand 5x114,3 bolt sirkel 15 x7" men usikker på innpresset står helt nye goodyear eagle ultragrip piggfri dekk på som kan følge med
  9. får nok ut mye mere krefter med det grenrøret vs DCshit uhm sport var det vel egentlig. var det bisi grenrørene som hadde en tendens til å sprekke?
  10. og en ekstremt bra fyllingsgrad i sylindrene http://autospeed.drive.com.au/cms/article.html?&A=1127
  11. med VTEC systemt får man en veldig kjørbar 1.6 liter honda motor med 200whp, da har man to kam profiler der den primary ligger under 5000rpm altså bykjøring osv, men når man skal ha ut resten av hk får man en helt annen kam profil som gir en helt ny motor karakter... omnipower filmen tar utgangspunkt i en 13 år gammel b16 motor, bruker orginal deler i blokken og havner over 200whp
  12. honda var først og fortsatt best :p hehe men i-VTEC er det nye og trinnløse systemet til honda
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår