Vomaz Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 slik kappet jeg bakskjermen skulle ha taket også.. yodude nå er den klar for høggern:D slik skal en bil se ut når den er klar for høggern :well Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hva med å kappe ned til lista og bakover så sveisen kommer bak lista?? da skjuler du sveisen iallefall.. men såklart er det kortest å kappe ned slik tegninga viser sant de du..men alt frå tanklåket å bak er bilkette.. og blir meir tilpassing for meg om ej kapper på andre måter..so vi satsa på slik som bildet Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 slik kappet jeg bakskjermen skulle ha taket også.. yodude nå er den klar for høggern:D slik skal en bil se ut når den er klar for høggern :well ja blir kappa på samme måte slik som du..bare eg skal ha med meir av hjulbrønnen..også kappa ej der framme som vist på bilde tidligere Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 då har vi bejynt dagen.. litt bilde før eg bejynte.. fått bejynt med kappinga biltema vinkels sliperen tok kvelden..smelta nesten plastikken på den :D men kjøpte en ny en, som bør holde ett par år :D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hehe. tok slipern kvelden? :P bruker den for hardt du.. hvis du får denne strøken så har du en kjøper når den er ferdig ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 då har vi bejynt dagen.. tror det bille blitt bedre resultat dersom du ha kappet bort hjulbuen slik at sveisingen ha blitt inni hjulhuset;) jeg vil ha bilen min her, så jeg også får jort noe :( får lissom ikke jort mye bare i hælgene :???: :iconsm :( Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hehe. tok slipern kvelden? :P bruker den for hardt du.. hvis du får denne strøken så har du en kjøper når den er ferdig ;) hehe..ja de blei litt i de meste laget for den=) nja..bruker vell bilen sjøl når den er ferdi..koster no ingenting å ha skilt på den so:D Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 tror det bille blitt bedre resultat dersom du ha kappet bort hjulbuen slik at sveisingen ha blitt inni hjulhuset;) jeg vil ha bilen min her, så jeg også får jort noe :( får lissom ikke jort mye bare i hælgene :???: :iconsm :( ja de er sant de du..men blir ikkje heilt de samme når eg skal bruke baksjermer frå 244.. jau er ganske grett å ha bilen tiljegelig heile tiden. har alle mine 3 heime..er i grunnen åverfult no..i grunnen plass til max 2 biler:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 her er de som har blitt gjort i dag..blei bare holdtpå med bakenden på bilen i dag.. tenke de ikkje skal bli so mykje arbeid med å få sveisa på sjermane ijenn.. håper på å bejynde å få kappa ut å tilpassa frå donor bilen i mårga.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ja de er sant de du..men blir ikkje heilt de samme når eg skal bruke baksjermer frå 244.. jau er ganske grett å ha bilen tiljegelig heile tiden. har alle mine 3 heime..er i grunnen åverfult no..i grunnen plass til max 2 biler:P oki, skjønner:) vi har det overfult med biler hjemme også.. har 9 biler stående *bare 1 bil har skilt* og 3 traktorer aneglsmili samt en fjøs FULL av deler :well Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 begynner å bli bra allerede happyhappy gleder meg å se hvordan den blir når den blir ferdig... Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 oki, skjønner:)vi har det overfult med biler hjemme også.. har 9 biler stående *bare 1 bil har skilt* og 3 traktorer aneglsmili samt en fjøs FULL av deler :well jau..blir en go del de ja...men du bor vell ikkje so tettsted som her.. kunne ønske eg bodde på en gård der de ikkje var so viktig å så ryddig.. ikkje som her er so ryddig rundt om no da..hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Men det er lov, du er tross alt leirfjording:op Hehe, nei sorry. Akkurat nå har vi bare tre biler her hjemme, siden jeg skrapa audilacken. Så har vi et røkkel med elgamle motorsykler samt ei gammal gammal boble, eller, bolbe uten karosseri :op Åkerbil.com.. :D Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Men det er lov, du er tross alt leirfjording:opHehe, nei sorry. Akkurat nå har vi bare tre biler her hjemme, siden jeg skrapa audilacken. Så har vi et røkkel med elgamle motorsykler samt ei gammal gammal boble, eller, bolbe uten karosseri :op Åkerbil.com.. :D hehe... vi leirfjor"indianeran" kan va litt rotåt av oss aneglsmili :lol Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Oldemora mi var leirfjordindianer! *UGH UGH* Har hytte på dønna, hver gang hun var med, og vi kjørte gjennom Leland, hang hun ut av vinduet og ropte UGH UGH og klappa hånda foran munnen på indianervis :p Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg