Gå til innhold

Da ER det slutt...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja nå er det slutt for US Chevrolet til Norge etter... tja VELDIG mange år. Det er trist. Men men, er da fortsatt mulig å få tak i GMC og dodge da. er veldig synd at GM måtte gjøre det for å redde Chevrolet fra konkurs.. Men men, håper faktisk at de kommer til å selge dårlig!

smil til verden, og verden gir deg en på tryne og lurer på hva FAEN du smiler av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke helt sikker på om du er ironisk eller ikke...

Hvem er det du håper skal selge dårlig? Gmc og dodge?

Må si jeg personlig ikke kommer til å savne de svære FÆLE gm lastebilene som sluker bensin og går dårlig, og stinker diesel eksos med diesel-V8're med ikke pen lyd.

Skulle heller ønske det ble solgt flere sportslige amerikanske coupeer istedenfor men de har jo ikke avgiftsfordelen som GM lastebilene har. Er ikke fan av lastebiler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om du er ironisk eller ikke...

Hvem er det du håper skal selge dårlig? Gmc og dodge?

Må si jeg personlig ikke kommer til å savne de svære FÆLE gm lastebilene som sluker bensin og går dårlig, og stinker diesel eksos med diesel-V8're med ikke pen lyd.

Skulle heller ønske det ble solgt flere sportslige amerikanske coupeer istedenfor men de har jo ikke avgiftsfordelen som GM lastebilene har. Er ikke fan av lastebiler....

 

 

Det du skriver beviser at du ikke har peiling!!!!!

Du sier di er fæle, greit nok. Smak og behag....

men at de går Dårlig ????

 

hva mener du med dårlig ???

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg med sånna gnage maskiner som han 426 Hemi....

 

Bygutt som ikke viser hvem han er eller tørr å skrive hvor gammel han er...

 

kan jo synse så mye han orker.....

 

Å sluke bensin......ja noen må jo holde norge igang.....

Men flesteparten har jo oljebrenner......å går en Ram diesel pent.....????eeeh... damndamn

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om du er ironisk eller ikke...

Hvem er det du håper skal selge dårlig? Gmc og dodge?

Må si jeg personlig ikke kommer til å savne de svære FÆLE gm lastebilene som sluker bensin og går dårlig, og stinker diesel eksos med diesel-V8're med ikke pen lyd.

Skulle heller ønske det ble solgt flere sportslige amerikanske coupeer istedenfor men de har jo ikke avgiftsfordelen som GM lastebilene har. Er ikke fan av lastebiler....

 

Kremt kremt...

Nå har vel aldri "valget" for oss vært mellom SUV's eller sportslige amcars.

Det har vært melloms suv's eller ikke-amcars.

 

Er selv ingen fan av suv's (enten de er amerikanske eller ikke) men for de av oss som ønsket en amerikansk bil til hverdags, gjorde norske avgiftsregler de til det eneste reelle alternativet.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men at de går Dårlig ????

 

hva mener du med dårlig ???

 

0-100 på 10+ sekunder er vel betraktet som går dårlig er det ikke det?

Unntaket er vel den "lette" Tahoe som klarer seg på 9.5 sek.

Da regner jeg selvsagt diesel versjonene. Har kjørt en god del av de amerikanske lastebilene i forbindelse med jobben, og har enda tilgode å kjøre en slik som går bra.

Når de da på toppen av det hele er ubehaglige (Pick-ups) blir det litt hva er vitsen filosofi rundt dette med am-trucks. Joda, man kan ha masse last på flaket og på henger, men på en lett lastebil kan man få kran og tipp på flaket i tillegg...

Var ingen stor fan av disse bilene og fikk et inntrykk fra eierene at dem har bilen fordi den er større og tøffere en naboen sin.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de da på toppen av det hele er ubehaglige (Pick-ups)

 

Har kun sittet på med en bil der jeg ikke har vært dårlig i ryggen etter kjøreturen Molde - Oslo !

Og det var en Chevrolet Duramax Pickup.

Makan til behagelig åk skal jeg lete lenge etter.

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0-100 på 10+ sekunder er vel betraktet som går dårlig er det ikke det?

Unntaket er vel den "lette" Tahoe som klarer seg på 9.5 sek.

Da regner jeg selvsagt diesel versjonene. Har kjørt en god del av de amerikanske lastebilene i forbindelse med jobben, og har enda tilgode å kjøre en slik som går bra.

Når de da på toppen av det hele er ubehaglige (Pick-ups) blir det litt hva er vitsen filosofi rundt dette med am-trucks. Joda, man kan ha masse last på flaket og på henger, men på en lett lastebil kan man få kran og tipp på flaket i tillegg...

Var ingen stor fan av disse bilene og fikk et inntrykk fra eierene at dem har bilen fordi den er større og tøffere en naboen sin.

 

javel... med orginalbil ja... for omtrent 1,5 år siden kjørte en amrikaner 10,64 sekunder på stripa (402m). og det var med en chippa og oppjustert 4x4 dodge pickup med 5,9 cummingsdiesel....! Så skal det jo legges til at det var den bilen han brukte til og fra jobben også.... Trodde ikke det var så dårlig jeg med en bil som veier godt over 2 tonn...hmm.

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det finnes også Civicer som gjør kvartmila på 8 sekunder da... Hva var poenget ditt? At det KAN trimmes? Joda, alt kan trimmes.

De jeg har kjørt har vært de store diesel åka GM, Ford og Chrysler har gitt ut, og samtlige av pickupene har vært så stive i ræva at man omtrent letter i rævva over småstein. En bil som er så stiv bak blir bare værre av at den er så myk foran.

Men, det er klart, med en god trimming og airride eller 500kg på flaket blir dem vel ikke så halvgærne... :rolleyes:

Ram er for min del utelukka uansett ettersom den har sekser, det høres bare feil ut, selv om det er vanskelig å skille dem fra hverandre gjennom den sinnsykt unødvendig høylydte kaklinga. Hadde dem enda klart å motorene til å gå LITT stillere hadde det nok hjulpet. Man skal ikke bære nødt til å rope til hverandre hvis man står foran bilen mens den går. Ikke engang Trans Amen var så ille...

Den eneste pickupen jeg har kjørt som har vært noe i nærheten av behagelig har vært en 03 Ford med V10. Stille maskin, airride bak og krefter i bøtter og spann.

Det har forsåvidt diesel og, men ikke responsen som skal til for at det skal gå bra.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med vår -96 Suburban Vortech :hello:

At den er dobbelt så tung som de fleste andres biler ser jeg på som en fordel den dagen det smeller.

En føler seg ganske trygg i en slik bil .

Vi kjøpte Sub for å slippe å legge sammen tvillingvogna og det funker greit.

Er bare å kjøre den inn :-) :lol kiddie kiddie

Det var verre i -98 da vi kjøpte barnevogn som gikk i GTA`n kiddie

 

Gjør meg ikke noe at den er tøffere enn naboens Toyota Gorilla nei.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subben er helt grei, selv om jeg synes de er litt høye og vinglete.

Og ja, Safarien er diger, og det er derfor jeg liker den. Hadde den vært mindre hadde den ikke blitt kjøpt.

Og når man snakker om en av de største, utfordrer jeg deg til å finne noe større. :D

Det er pickupene jeg ikke liker, de er alt for harde i rævva i forhold til fronten. Synes det gir en litt merkelig kjøreopplevelse som jeg ikke er helt glad i.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår