Gå til innhold

Volvo 240 CAB *custom*

Ranger emnet


Vomaz

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært rått å bygget om bilen til en mer "normal" 240-cab, men det er feil å ødelegge den gamle bilen der.. Sett den på museum!

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis valget hadde stått mellom 240 og en riskoker så hadde det ikke vært noe valg...

Men nå hadde jeg bestemt meg lenge før jeg handla, så hadde ikke noe dilemma.

Klart at Cab'n sikkert var tøff i sin tid, ligger endel timer med arbeid i den ser det ut som. Men det er jo en bil som er bygd rundt 90 tallet, da skulle jo ting se sånn ut.

Var en svenske som sveisa sammen en granada sedan med en mercedes stasjonsvogn.

Han hadde bredding i den stilen der. Men mye arbeid for å få noe til å se jalla ut iaf.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er kulturminne.

I sin tid, var den det feteste, regner jeg med (Den vant jo på vallåkra!).

 

Husker dere den lille konebilen som var i "waynes world" filmen?

Man ser aldri den bilen lengre. Den så litt rar ut, men.. Det er litt kjipt at man aldri ser slike på veien lengre.. mener jeg da.

 

jeg ville aldri betalt for en slik bil selv, men.. :p

 

poenget mitt: selv om du ikke likte bilen i 1990, selv om du ikke liker bilen nå, så er den faktisk en del av fortiden og bør egentlig derfor taes vare på, slik den var i 1990.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er kulturminne.

I sin tid, var den det feteste, regner jeg med (Den vant jo på vallåkra!).

 

Husker dere den lille konebilen som var i "waynes world" filmen?

Man ser aldri den bilen lengre. Den så litt rar ut, men.. Det er litt kjipt at man aldri ser slike på veien lengre.. mener jeg da.

 

jeg ville aldri betalt for en slik bil selv, men.. :p

 

poenget mitt: selv om du ikke likte bilen i 1990, selv om du ikke liker bilen nå, så er den faktisk en del av fortiden og bør egentlig derfor taes vare på, slik den var i 1990.

 

kunne ikke sagt det bedre selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår