DaButcher Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 1.4 klarer den aldri :P hårføner duger den vel til på 1.1 bar? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Er ikke noe problem å lade langt over 1 kilo, men den flytter jo ikke noe mere luft forde. Turboen spinner til slutt bare i sin egen luft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 finnes det bare EN konfigurasjon av LP turboen da? Alt som er diskutert her er jo helt avhengig av forholdet mellom turbin- og kompressorhjulet. edit: Ser ut som om det er bare èn type Mitsubishi klump som er levert ja, jeg klarer i hvertfall ikke å finne noe på at de er levert i forskjellige konfigurasjoner... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Er ikke noe problem å lade langt over 1 kilo, men den flytter jo ikke noe mere luft forde. Turboen spinner til slutt bare i sin egen luft ja, blir fint for å av-ise panseret vel? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 men var d ikke me bare 1.5 bars map sensor da, lr var d me 3 bars i MS2 ? husker ikke! om d er 1.5 bars, så blir d hardt å ladde 1.1 :P Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 KRB-Trading lo da jeg sa at valget mitt sto mellom MegaSquirt og Haltec. Han sa "hehehe, da har du vel egentilg ikke noe valg. Det megasquirt greiene tar evigheter og mappe skikkelig og er noe drit og jobbe med". Han sa at når man skulle først handle sprut, så burde man handle noe skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Husk at krb ikke alltid har rett da. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Men, alle vet at et sprut til 20.000 er bedre enn eit til 3000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Joa,det er sant,men det har vel litt å si hva det skal brukes til også? Skal man eksempelvis bygge om en 230f til turbospec er et ms midt i blinken. Bygges et seriøst konsept med smidde deler i bunnen osv er et haugtronic mer passende med selvlære, anti-lag, quick-shift,aktiv fuel-kutt osv . Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 jaja, jeg har jo orginal motor foreløpig da men. kan jo ta det over på andre biler og. blir nok mere guff i volvoen en gang ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 .....så må du også huske at KRB er litt hypp på å få solgt et komplett sprut inkl. mapping - han må jo leve han og;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Greit at han skal leve også ja, men er helt enig med han... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 ja, blir fint for å av-ise panseret vel? Yepp;) Begynte faktisk å ulme i trekket under panseret mitt på Rudskogen! Ble litt varmt over turboen ja:D Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hmm.. vi kunne egentlig grilla pølser på det etter dere tok det ut... Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Yepp;)Begynte faktisk å ulme i trekket under panseret mitt på Rudskogen! Ble litt varmt over turboen ja:D Hehe.. HVA ?? :hvaskjera Brer du over motoren din når du kjører? Sånn som på hestene når det er kaldt?? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.