zumman Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 er supersport.. holder til midt bruk.. hadde ikke råd til noe annet el så:P har satt på fåran nå.. første jeg gjorde når jeg skulle kjøre ut golfen var å rive av alt eksos anlelgget... hehe.. men får ikke av skruen bak noen som har noe tips til å få av bak? hehe.. skruen nede bak du ikke får av? sleit på den ene siden jeg og... fikk til slutt rivi ut den plata som skal holde skruen der, for den var rund, så fikk jeg på en fastnøkkel og prøvde med litt Mos2 og en modig forlenger, og litt banning, du funka det vettu ;) hehe :) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 naginata: for senka det i fra 40 til 110;) kjører med max nede nå.. er som å sitte på en planke å kjøre.. hehe.. stivt.. zumman: for ikke flytta på skruen en gang.. bruker muttertrekker å alt d der.. men skal prøve å få gjort mer i kveld..;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Bare å slenge ut bilder av senkesettet montert det!! happyhappy En ting: Gewinde, er det det samme som senke sett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 gewinde betyr justerbart senkesett eller noe.. hehe.. skal få tatt noen bilder etterpå.. men er flaut å legge ut nå som den ikke er senka bak enda;) hehe.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Det kalles pågående utvikling det. Vi vet du skal gjøre noe med det, så don't worry! (be happy :D) Fyr løs med bilder nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 ta skal jeg dra å kjøpe noen baterier til kamera mitt nå jeg så får vi vel tatt noen bilder;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Bare å slenge ut bilder av senkesettet montert det!! happyhappy En ting: Gewinde, er det det samme som senke sett? Gewinde er tysk for gjenger. Det fulle navnet på høydejusterbart senkesett er Gewindefahrwerk, kort gewinde Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 var noe sånt jeg trodde det var:) fader å stiv bilen blir med supersport senkesettet går å hopper når jeg kjører litt fort der det er bittesmå dumper... :) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Har du fått rota deg i butikken da?.. Bilder!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 jada;) men er for mørkt å ta bilder, men kan prøve;) går ut nå med en gang jeg;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 jada;) men er for mørkt å ta bilder, men kan prøve;)går ut nå med en gang jeg;) Hallo,blir bra dette cleanvw :) Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 hallo ja:) får satse på at det blir bra :) tusen takk for hjelpen i går:) fått sparkla over nå så ble bra;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 nå finner jeg ikke igjen digitalkamera mitt:( så får ikke tatt før fattarn kommer hjem. ligger i bilen:( Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 nå blir det bilder:) er senke 110 foran nå:) samme blir bak.. skal bare få ut de skruene knock grillen er prøve montert:) senkesettet er på :) mangler bare bak så blir det bra;) syns nesten den kunne vært litt lavere jeg da, men sitter jo bare 13" på den nå:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Å FY F***!!!! Den Golfen var flott! :) Senkingen og grillen så utrolig bra ut! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg