Gå til innhold

prosjekt golf

Ranger emnet


cleanvw

Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

km stand: har ikke godt så mye :P å godt bevart.. kjøpte den uten girkasse.. bruker den j har.. å nei.. er ikke kr:p da ikke den har kommet orginalt med katalisator så er bilen min for ny til å godkjenne med kr, så ble nok en pl ja:P

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

km stand: har ikke godt så mye :P å godt bevart.. kjøpte den uten girkasse.. bruker den j har.. å nei.. er ikke kr:p da ikke den har kommet orginalt med katalisator så er bilen min for ny til å godkjenne med kr, så ble nok en pl ja:P

 

 

 

har lite og si det gitt! smell på en katalysator. og om avgass er under krava, så er det samme om det er KR el PL

 

 

kjører rundt i en 91 mod golf jeg nå. med kat og alt. men skal inn med en 86mod KR til våren!...

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, får slite med helsa på PL'en da :lol Går nok ordentlig ei stund. Hehe. Må få lagt ut bilder av motor, og under ombyggingsfasen da.

vis den itte går reindt så da bytter jeg motor tvært! men har hvertfall aldri vært noe trøbbel med denne motoren før sa orph så:) men finner det ut uti uka.. får kobla no ledningsnett å greier.. el kansje jeg skal leke saud når han skulle ha i gti, ikke bytte ledningsnett:P

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst. Får stikke på Esso og kjøpe 14 meter gul og rød ledning du å samt litt svart teip, og bynne å konvertere litt:p Utrolig at den bilen starta i det hele tatt igrunn. Å joggu gikk den dårlig. Kan ha no med at han mangla diverse viktige følere og visse andre ting. Hehe. For guds skyld, gjør det ordentlig når du har det du trenger. Og om bilen ikke går helt reint, så er det bare litt sjarm synes jeg (sikkert no med å gjøra at ingen av 16v'ene mine har gått ordentlig men) Hehe. Men gud veit hva som feiler bilen min :rolleyes:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan henne at dysene dine ikke er helt justerte å |massern|? på denna 90hk gti lignene motoren min så var den å heeelt mongo før j tok dne ut.. da tok vi opp dysene, å dom så helt jævlige ut.. nesten så de var tette, så kan henne det er de eller luftmengdemålersaken å!;) hehe..

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår