Gå til innhold

prosjekt golf

Ranger emnet


cleanvw

Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal prøve å få tatt bedre bilder;) men blir ikke noe opptadering på en stund nå, har rivi av meg tommal så si så:S

 

HÆ??? Har du revet av tommel??? Hvordan i huleste?

 

Hvorfor var bildene dine datert 05/02/2001?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle kutte noe greier så da tok jeg med meg halve fingarn å:P heh.. nei for at j ahr ett ræva digitalkamera! så gidder jeg ikke å bytte dato å dritt! faen at tommal skulle gå nå:( får jo justerbart senkesett i morgen å det skal på bilen med en gang!

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle kutte noe greier så da tok jeg med meg halve fingarn å:P heh.. nei for at j ahr ett ræva digitalkamera! så gidder jeg ikke å bytte dato å dritt! faen at tommal skulle gå nå:( får jo justerbart senkesett i morgen å det skal på bilen med en gang!

 

Så sinnsykt kjipt!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt proskjekt cleanvw :) Sett igjennom denne tråden mange ganger nå... Kjerra di blir nok gromnydlig, er det en liten stemme inni knollen min som sier ;)

Men hva eff; er det KUN jeg som har firedørers golf? :S

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er supersport.. holder til midt bruk.. hadde ikke råd til noe annet el så:P har satt på fåran nå.. første jeg gjorde når jeg skulle kjøre ut golfen var å rive av alt eksos anlelgget... hehe.. men får ikke av skruen bak noen som har noe tips til å få av bak?

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår