A.K Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Er det en passe god photoshopper her som kunne "lakkert" halve bilen vår sort metallic? Ønsker å se hvordan det blir med øvre halvdelen i sort metallic. Ta utgangspunkt i ytterkanten på "øyelokka" og legge linjen midt mellom dørhåndtakene og siderutene. Om mulig, legg gjerne på en pinstripe i ett par nyanser lysere enn mørk grå som overgang mellom de to fargene =) La gjerne hele panseret være sort. Håper noen vil gjøre et forsøk, på forhånd takk =)) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Den byen virket da fryktlige kjent :) Pen bil forresten! Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hehe, kjempefin by =) Hjertelig =) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Noe slikt du er ute etter? Ble ikke så bra, men var heller ikke sikker på hvordan jeg skulle håndtere delen "over" linjen. Så jeg gjorde to. og Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 tror han mente hele øvre halvdel. :kiss fy søren, den va jo tøff.. og opel! hmmm :bump kunne drept for den blå fargen :deng Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Leste posten litt mer nøye, beklager. Meget pen bil forresten, ikke gjort alt for mye, hold den på det nivået, så er den clean! :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Mangler vel fortsatt svart på tak, a-stolpe osv. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Mangler vel fortsatt svart på tak, a-stolpe osv. :) Antar jeg bare har missforstått hele innlegget til trådstarter, orker ikke mer i kveld, hehe, får se i morgen. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 la ikke så mye sjel i det blei 5 min modd men man ser ca åssen det ville ha sett ut. Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 større bilder?? Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hjertelig takk for forsøkene, tror nok dette kan bli ganske så tøft =) Hva er deres meninger? Mollo - Ja, jeg vet, hadde bare disse for hånden, men større bilder er å foretrekke selvfølgelig. Skal se om jeg kan få ordna det ;o) Xonix - Takker, til og med Opel kan bli relativt ok av utseende ;o) Men, hehe, du trenger ikke drepe for denne fargen, hvis du er interessert, kan du få fargekoden av meg, blir litt mindre pes for deg =)) Nomix - Hjertelig =) Blir nok noen få forandringer til etterhvert, men ikke av en sort som ødelegger stilen. Filosofien min er clean og fin, liker det diskrete men likevel effektfulle ;o) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg