Thyfire Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 De skilta der er ikke vanlig "norsk" størrelse nei ;) USA skilt.. hmm... Får jeg de ikke på da? :( Noen som vet om noen andre sider som selger skilt? fant en side engang fra tyskland, men det stod på engelsk da... finner den seff ikke igjen... Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vet at Thjoms linka til ei side. Tror det var i Nordmøre tråden, rundt de siste sidene hvis du gidder å lete. Eller bare send han en pm. Og post linken her etterpå ;) Det kosta rundt 300 krons Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 tr.heim, innherredsveien, ved siden av statoil, dekorcut elns? en kompis av meg som kjøpte lite skilt derfra.. Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Thyfire: Hei... sorry at jeg ikke har svart på sms(var "litt" sein med regninga denne måneden...). Er en plass i England som du kan bestille skilter fra, men vet ikke om dem sender til Norge. Der kan man designe sitt eget skilt via nettet: http://www.a1stylegraphix.co.uk/default.asp?fuseaction=plates&sub_sect=preview Så du jobber på Shell nå ja... da har du jo mekkeplass også!! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vet at Thjoms linka til ei side. Tror det var i Nordmøre tråden, rundt de sistesidene hvis du gidder å lete. Eller bare send han en pm. Og post linken her etterpå Det kosta rundt 300 krons Fant den sida shø. bare at d kosta 390 + frakt etc. i Norge liksom, men andre plasser det det som sagt 100-150 for et skilt (utlandet).... tr.heim, innherredsveien, ved siden av statoil, dekorcut elns? en kompis av meg som kjøpte lite skilt derfra.. Sikkert dyrt det også? regner med en 400 + for det jeg... MEN UPDATE: Fikk bare tatt to bilder, hadde litt dårlig tid og ødla kamerat til mutter'n:( men men.... I dag har jeg kjøpt topplager pakninger :) kosta bare 287,- for øvre og nedre til begge sidene på bakdempere. så har jeg avtalt meg fram til en vennepris på bytte til senkesett og forstillingskontroll, så det blir en smule billigere. Så var det bare å finne ut om jeg skal prioritere nye dempere eller full service på bila inkl. oljeskift, register reim, bensin filter, ect etc. (uten kvittering :rolleyes:) begge er viktig for meg... Fikk også høre fra tempe bil i dag etter de hadde justert tenninga og innspørytninga at innsprøytning er slitt (for noe rart å si) så der for den nykker litt under kjøring. Fikk ikke vite så mye mer detaljer da det var mutter'n som tok samtalen, men må ringe på de å finne ut nøyaktig hva det var de babla om, hørte de sa det kunne være kostbart å fikse :( Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Thyfire: Hei... sorry at jeg ikke har svart på sms(var "litt" sein med regninga denne måneden...). Er en plass i England som du kan bestille skilter fra, men vet ikke om dem sender til Norge. Der kan man designe sitt eget skilt via nettet: http://www.a1stylegraphix.co.uk/default.asp?fuseaction=plates&sub_sect=preview Så du jobber på Shell nå ja... da har du jo mekkeplass også!! :respect dæh, snakk om å poste på samme minuttet da! :D yup shell i hælgan... Vi får se koss d bli :) bli sekkert bra :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 http://www.germanplates.com/ selger kustom skilt i tysker-stil.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 http://www.germanplates.com/ selger kustom skilt i tysker-stil.. :) Er det toll på varer fra tyskland? :rolleyes: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ikke hvis de er sendt som gaver Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Da har jeg nettopp gjort opp budsjett for mai/juni og utover, og lagt noen komplette planer på hva som skal gjøres både denne måneden og neste. Her er ei lita liste :D Ta lakkrust ved vinduer og dør håndtak og døra Lakke opp samme dør (dårlig lakk match fra gammel skade) Kjøpe og montere høydejustertbart senkesett fra supersport Forstillingskontroll og BT godkjenning av senkesett Bytte av register reim, olje skift, bensin filter, hele tennsystemet etc. Glassfiber grill (har grillen, venter på at han som skal gjøre d blir ferdig med eksamen) Dette skal gjøres innen utgangen av juni :) Må i tillegg fikse litt sånt småplukk sånn f.eks ordentlig innfestning av passasjersete :tannløs dørlåsen på høyre sida og bakluka, parklys, og har enda ikke spylepummpe :lol Flere ting skal endres på altså, men dette er innen de neste 6 ukene m'm! :popcorn Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ikke hvis de er sendt som gaver Er en stund siden det ble slutt på toll på bildeler.... derimot moms er det. Også på gaver dersom verdien overskrider en hvis grense... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 jeg fikk en starter av en på island siden den er så spesiel. han skrev på sendinga at det var gave å da sto det ikke tollpliktig på hentelappen :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Stilig kjerre :) Hvor kjøpte du bilen? Gikk på skole på Gjøvik for 2 år siden og der var det en som hadde en sånn, mener å huske at den også var KT skiltet.. Derfor jeg lurte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Stilig kjerre :) Hvor kjøpte du bilen? Gikk på skole på Gjøvik for 2 år siden og der var det en som hadde en sånn, mener å huske at den også var KT skiltet.. Derfor jeg lurte Den er handlet fra oslo området en plass av forrige eier ja. Vet du noe om Kjærra mi? :) Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ombestemte du deg ang. lyktespoileren? ;) Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg