Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult projekt;) KEEP UP THE GOOOD WORK;)

Takk takk :kiss

 

Så ikke bilen din på lånke i helga Thyfire? Why not? Står

den på tempe enda?

 

Et dumt spørsmål sånn på slutten: Scirocco fwd?

100 meter sladd me brekk er iallfall godt gjort syns jeg,

kanskje bare jeg som ikke kan det?

 

Bilen min stod på verksted :( gidda ikke å legg om til vinterdekk kl 10 på fredagen for å rekke lånke, dessuten var vist gjengene dårlig lell, så det hadde ikke vært særlig safe. Typisk at sånt skjer nå jeg hadde glæda meg til treff! Kommer på lørdag da :)

 

Rocco er nokk, fwd ja... 100 m, var kanskje drøyt med det var kompisen min som satt på som sa det var såpass, så da sier vi bare d :rolleyes: dessuten var det fin fin løs pudder snø på parkingsplassen da :)

 

Hadde jeg sett en scirocco i trøbbel på veien så ville det blitt bråstopp! Dem idiotene var sikkert bare noen bønder som ble misunnelige over å se en klassisk tysk sportscoupe! Slike folk fortjener en hard spikermatte oppi framdekkene.

 

Bra at alt fungerer igjen. Kult innslag forresten! Så arti! Får vel handle inn et par bilblad å se hva slags pr-show du har stelt i stand.

 

Har du bilder av felgene eller?

 

Bra noen har vett i skallen til å skjønne at man skal hjelpe og ikke mobbe folk med bil trøbbel... :) ja, de var nok ikke annet en idioter tenk...

 

All PR er bra.. :rolleyes:

 

Felgene er forresten de som satt på sist sommer :hvaskjera , de som er på bildene på først sida...

 

Jonarv: Tipper bønderne ikke visste hvilken bil det var snakk om her jeg.

De trodde vel det var en gammel passat eller noe

 

Andre som også har lagt merke til at de linger litt ja? :op Rocco'n er selvsagt MYE mye bedre :D

 

Scirocco er godbiler. Hadde selv en 16v på hånda for ca 6 år siden. Fyren som solgte var en kar fra Stavanger, var en 88 mod med bla. el recaro og 16 tom. Hadde alt på G med eieren, helt til en 18 åring fra Trondheim snappa den foran snuten min. (Ga meg på 42-43000)

 

Traff fyren 14 dager senere og fortalte han hvilken tyv han var. Var forøvrig elskverdig nok til å insistere at jeg måtte ta en prøvetur. Gjorde det med en bekymret kamerat som co-pilot som fortalte hvor skremmende det var å sitte på med kompisen.

 

Nye 2 uker gikk og møtte da bilen med stuka front.

 

Hadde en grå grunnfarge med litt grønnskjær i.

 

Noen som kjenner til bilen og vet om den lever i dag?

 

Den hørtes veldig kjent ut. En kompis av meg som snakka om en sånn rocco i trondheim, men den hadde vist fått motorhavari og har stått stille i 3-4 år nå... vet ikke om den lever.. sist gang kompisen min så den var den vist i en garasje her oppå Ugla hvor jeg lever :)

 

Dæh, bare jeg som liker å skrive lange poster eller? lite å gjøre på jobb shø.. betaling for å sitte på bilforumet er ikke værst! :thumb

 

UPDATE:

Henter bila i kveld :D Gleder meg! Har fått ny spiller i den, og den er Råå... Dessuten har svendsen åpent til 8 i kveld, så skal opp om for å få bedre og mer lyd i potta :D og fjerne litt skrangling da :rolleyes:

 

Hadde tenke å kjøre på banen på lånketreffet den 29, men det viser seg at topplager pakninga (fjerbeins lageret) på ene bak demper'n er vist gått til helvette, og den andre er vist på god vei den å nå da, (var veldig slitt ved bytte av dempere i januar) så tror ikke det er så lurt for meg å kjøre på banen da :( Sånne ting er vist bestillingsvare fra tyskland, så jeg må vente litt med det.. sukk... Eneste som feiler bila nå det da :) å d synes jeg er ikke er så mye! Får supersport senkesett om ikke så lenge :D

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul bil og søt jente ;)

Fikk sagt det ;)

 

Få høre hvor stor verkstedsregninga ble da?? hehe...

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, bila skal no inn på verksted igjen på onsdagen, håper de får ordnet det da!

 

Har vaksa å shine bil som en gal i går, ble litt bedre å se på ja :) men synd det var "forgjeves", kom ikke inn på treffet på Lånke, var nok litt sent ute, og ikke ble det noe kjøring på meg heller :( fikk ikke komme inn jo.... Sier bare, watch out for next time... Da kjører jeg uansett!

 

Får ta noen bilder av kjærra i dag da... siden den er så ren og pen :)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er dritpen den bilen din, bare synd du ikke kom inn. :(

De sto jo og maste etter kvinnfolk til kjøringa da, så rart du ikke

fikk kjøre. Men det er nå en gang slik, ikke alt kan gå ens egen vei.

Ta det som en utfordring, selv om det ikke er logisk

 

 

ja vet.. maste og maste selv for å komme inn, trengte jo ikke å være på området engang, kunne bare kjøre inn fra teknisk og ut der rett etterpå, men nei da, "FULT!" var det eneste jeg fikk høre :(

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår