Gå til innhold

Thyfire: VW Scirocco ~ Prosjekt Rocco

Ranger emnet


Thyfire

Anbefalte innlegg

Har tatt noen sjappe bilder da jeg skulle sette av bila ved svendson i kveld... til alle dere som maste :D takk for at dere tar interesse.

 

baby.jpg

babyass.jpg

baby2.jpg

baby3.jpg

 

 

Forresten er bila jævli skitten på de bildene.. Ser ikke akkurat så pent ut *ehheh*

 

her er mine søte nøkkler :roll:

 

keys.jpg

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 513
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg effektanlegg :D Med bare ei potte. Go' lyd! hehe...

Har kjørt bil 17 timer på to dager! Fredagen kjøret vi bare rundt over alt. Var nesten en go' time på city'n å sladda, perfekt føre, lå ca 100m bredt på det beste.. hehe... var en anna bil der, så vi hadde det litt morro. Så stakk vi til parkerings plassen på NTNU, fun der også... Brukte en god del bensin i hælga ja! Kjøpte meg to nye wonderbaums også aneglsmili serengetti og victory lane... de stinker blah

 

Lørdagen stakk jeg på høgger'n å leita etter spylepumpe og et nytt dør håndtak. Fikk også tak i en sånn flatstift som kobler dynamo opp mot batteri (evnt. igjennom starter da).

Fant ikke noen spyle pumpe som funka, og dørhåndtake jeg kjøpte passa ikke.. bra typisk. men fikk lagt opp ny ledning, festa litt stolklips, prøvd å justert lysert mitt litt, tape'a bakskilte mitt (dirra sånn pga. anlegget)... Så fikk jeg vaska blia litt å :roll: folk spurte om jeg hadde fått nye felger. Heheh, tror det hjalp med en vask ja.

 

Fant ut at jeg må lakke døra mi :( en dårlig oppretting av en gammel skade har etterlatt bila mi med dårlig lakk match på nedre halv del av døra... pluss da kan jeg like godt ta litt rust på den døra.... og fikse slarket :tannløs

 

 

men effekt anlegget var ikke så bra festa, skrangler og tar borti noe, så jeg skal stikk akkurat nå til svendoson så skal de se på det... :D

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe skrangling i potta lenger :) Og jeg får lakkert opp døra mi før treffet den 22. April! super dupert, hehe m'm.

 

Skal prøve å fikse litt bedre anlegg til da, så får jeg sommerfelgene til typen, og ny grill med krom emblem muligens :D Gleder meg til treff....

 

Må bare svampvaske bila til da :titties:

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den rocco'n din er rett og slett nydelig thyfire:D

 

 

varmer å høre sånt :kiss bare vent til jeg har fått på grillen min og lakkert opp døra m'm

 

Blir du å se på Våler eller? Ville vært kult med en "rocco bror" på treffet :D

 

 

:hailvw

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varmer å høre sånt :kiss bare vent til jeg har fått på grillen min og lakkert opp døra m'm

 

Blir du å se på Våler eller? Ville vært kult med en "rocco bror" på treffet :D

 

 

:hailvw

Skal du skifte grill eller skal du bruke den du har på bilene ovenfor??

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg alt jeg:D kan jeg kjøpe grillen din da? :cocain:

 

den gamle ja? ja sikkert... men håper du har den orginale panser forlengeren som er der.. grillen min er bare festet i den... men ingen av festene er brukket er noe, men den satt liksom ikke så bra...

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår