Gå til innhold

Kan politiet ta fra en lappen grunnet tretthet..?

Ranger emnet


Marvil

Anbefalte innlegg

politiet kan sikkert ta fra deg lappen... Hjelper liksom lite med en bot og god tur videre når man er trøtt...

 

Har selv opplevd å være litt trøtt bak rattet... Hvis jeg begynner å føle meg trøtt, så pleier eg å åpne vinduet helt opp.. Litt frisk vind hjelper litt...Men en liten dupp eller en strekk på beina er nok bedre...

 

men så til saken igjen.. Noen som vet noe sikkert? Hva de kan gjøre hvis du blir stoppet og er synlig trøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann er vel eneste som hjelper i lengden dersom man er trett..

Ikke uten grunn at Biltilsynet deler dette ut til trafikanter..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med vann, så tenker BT på kompensasjon av vesketap, som går ut over konsentrasjonen til deg som sjåfør av bilen

Mulig det er hovedpoenget, ja.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis man ikke har sovet på 24 timer , er det det samma som og ha 1,0 i promille. Men hvordan de skal finne det ut aner ikke jeg.

 

Det er vel en vanesak dette her, Jeg kan ofte gå over døgnet uten å sove, pag jobben. I begynnelsen var det helt sykt vanskelig å holde seg våken. Nå går det fint, og føler ikke stort behov for å sove etter 24 timer uten søvn.

Men 15 min på øyet før man kjører hjelper mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann er vel eneste som hjelper i lengden dersom man er trett..

Ikke uten grunn at Biltilsynet deler dette ut til trafikanter..

 

På sommeren hadde det smakt bedre med en øl enn lunkent vann spør du meg, det skulle dem delt ut :win

 

Jeg tror man skal være bra trøtt før det blir så ille at man oppfører seg som om man skulle hatt 1 i promille, altså at man snubler og snøvler:D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår