Gå til innhold

|Prosjekt| Opel kadett C (Av Maaa)

Ranger emnet


maaa

Anbefalte innlegg

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har gått igjennom hele tråden nå maa.. og sikkler på bildene, ser kjempe flott ut! Godt at du tar deg tif og gjennomføre prosjektet ortlig, og godt med litt hjelp fra far tenker jeg meg, hjemme hos meg er det bare maaass og få når det gjelder prosjektet mitt, uff,

 

Men du må få orden på inntriøret, trekk om stola i Skinn eller sky,,??Og trekket rundt girstanga og girkula var og kaste opp av! :) hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har ikke gjort noe med tanken hittil, men må vist etter det æ har skjønt sveise et ekstra uttak, så bruke orinal uttaket som retur.. Så muligens sveise sammen en swirl pot, men e usikker om man da må ha 2 bensinpumper til det, hvis det e tilfelle så blir det nok bare en litn catchtank av noe slag..

 

Ikke kommet no stort lengre nei, men fikk nye dempere i posten i dag, å det så meget bra ut! Skal se om æ ikke får montert dem imårn, da kommer kanskje et lite bilde eller to med..

 

Så dokker får bare følge med videre, men det var alt for nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

når du brede hjulbuane bakk bruke du golf 1 hjulbuar då? koss har du jort d me overgangen frå ierskjermen? må du skøyta an? å så lure eg på kor du har sveist i den kanten fabriken bonktsveise an eller har du bare sveist an på insida av hjulbuen? har tenkt å brede asconaen mi bag ser du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Golf ja, trur det e bilverdens engangskopp, heldigvis va den grisebillig..! Huhhuhhuhh :roll:

 

Gjennstår litt finsparkling før grunning og lakk.. Har vært mye arbeid da spessielt bakskjerman va bølgeblekk.. Får komme sterkere tilbake en annen gang..

 

Sneakpeek:

 

dsc00111smallio7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår