sink Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Lat om dagen ulf? :P Syns du bør nevne at du har fått ny kvass-sprut , "racecoil" og tenningsforsterker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Lat om dagen ulf? :PSyns du bør nevne at du har fått ny kvass-sprut , "racecoil" og tenningsforsterker ;) hehe, jobben tar arbeidslysta mi.. har du noe til overs så tar jeg imot :P hehe.. joda, handlet nytt sprut hos vs motor.. autronic sm4, msd blaster coil og msd tenningsforsterker... da er også girkassen i hus(etter overhaling) så om jeg orker i morgen blir det litt montering.. eller 6pack med tuborg.. ;) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ikke fornøyd med megasquirt ? vurdere den ms . men er meget usikker enda .. Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 ja, kjøpte meg autronic jeg.. ettersom jeg fikk høre det er ingen som veit å mappe det skikkelig.. enda.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Ga opp MS'n ja.. dårlig dårlig ulf! :) jeg gir ikke opp min! selvom jeg sender til back to the usa :) duden som utvikla den skulle ta på seg å kikke på boksen min, se hva som var galt med den :) (al grippo) er ikke autronic svinedyrt da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 hehe, der ser du.. vill ikke påstå det er altfor pålitelig.. det fungerer nok helt sikkert.. men virker litt "sprøtt" autronic,? grisedyrt? jaaa.. hehe.. men da er det skikkelig veffal.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 MS er vel helt greit om man får det til å funke skikkelig.. er jo mye av det samme da :) bare annen innpakning og litt slik Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 MS er vel helt greit om man får det til å funke skikkelig.. er jo mye av det samme da :) bare annen innpakning og litt slik hehe, sant nok.. men siden ingen veit noen ting om det.. (de som har benk/rulle) så er det vel ikke like lett kanskje.. autronic er jo det fremste på markedet da.. så detta blir moro ;) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 sant nok det! får bli MS geni jeg da! selge mapping :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 blir bra dette her:) syko syko!:) gleder meg til og se den ferdig!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 ja ulf? skjer? dødt her? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulffffffff Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ms har vist ganske så dyr og bra elektronik i følge mine kilder. så jeg har trua og prøver:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 dyr og dyr du... er nå ikke så forbanna dyr denna MS'n da! driver selv med det jeg og! sliter med hallsensoren bare Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hører rykter om noe bredding;) Trond er jo som Magneto med metall da, må bli nydlig bare! Biiiilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg