Gå til innhold

Sleng ut bilder av din veteran:)

Ranger emnet


Olsen_nissan

Anbefalte innlegg

Heisan pacecar...Felgene er20x8,5 med 255/35/20 dekk..De heter Boss Motorsports. type:301...Kostet meg ca 26store ferdig til norge for 2 år siden..Nå er jo $ kursen lavere så det er sikkert mulig å få felger og dekk billigere enn jeg gjorde..

wtf? de var sykt råe..konge bil du har...takker..husker du adr der du kjøpte dem? :titties: og hva er dem nmed folk og big block :wonder ..når kan folk skjønne du kan like godt ha en 350 og div.. hører og det hele tia..mest fra folk som ikke har peiling..setter bare på en film med en small block med presse..da holder de kjeft... stå på..digget bilen din..nice..stå på.. legger til et bilde :w00t bilde1280kk.jpg

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten presentasjon av hobbybilen min, en -75mod 1300 som Mazdafun fant til meg i sverige høsten 2004. Har siden kun stått i garasjen hjemme, og blitt luftet litt i dann og vann..

 

Bilen har kun gått 55000km, aldri sett en vinter, fullstendig fri for rust (da den alltid har stått tørt i garasje i nord-sverige der de ikke salter veiene, ikke at den har blitt vinterkjørt da, men uansett...), full historikk - først eid av en eldre dame i 28 år, så en ennå eldre mann det siste året som til slutt la på røret - det var enken hans som solgte bilen. Han betalte 40000 kr for den i sverige i forfjor. Og i sverige får du MYE bil for 40k...

 

IMG_4183evo.jpg

 

IMG_4182evo.jpg

 

IMG_4179evo.jpg

 

IMG_4433evo.jpg

 

IMG_4443evo.jpg

 

IMG_4226evo.jpg

 

IMG_4233evo.jpg

 

3231300evo.jpg

 

IMG_4439evol.jpg

 

IMG_4408evo.jpg

 

IMG_4453evo.jpg

 

IMG_4199evo.jpg

 

IMG_4211evo.jpg

 

IMG_4236evo.jpg

 

IMG_4404evo.jpg

 

IMG_4437evo.jpg

 

IMG_4430evo.jpg

 

IMG_4428evo.jpg

 

IMG_4425evo.jpg

 

IMG_4414evo.jpg

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOh! Hjelpe meg! Det var strøkent! Det nærmeste jeg kan forestille meg

følelsen av den "Matseda'en" er når jeg finner uåpnede esker med bildeler fra

60tallet i kjelleren hos far min. Og The Mazta' har altså en hel bil som er som ny...

 

artig bilde med "front-mot-front" med den nye, styla mazdan!

 

Har ikke akkurat så fine veteraner jeg, men noen prosjekter har jeg da på hylla:

 

2stk DKW f11 med 750 ccm tresylindra totaktsmotor på 36hk! -60 og -64 mod.

Image67nett.jpg

 

Gammelt bilde, men den til venstre som er fra -64 skal forhåpentligvis få

skilter til sommeren etter hittil mye sveising i ramma og gulvet.

 

Dessuten har jeg en volvo245dl -75, en 264gl -77 og to Rover 2000TC fra -69

og -71, så jeg har nok å sette fingra i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PIC0001.JPG

 

takker!!!! :usa:

 

se forøvrig min noe utdaterte hjemmeside: http://www.home.no/corvair

 

og ja den ned og på nye sko (centerline)... er ca 133 cm orginal... og med litt stivere fjerer går det bra med 7 i minus.....

 

"unsafe at any speed" er jo bare pølsevev... vi europeere hadde jo kjørt pendel og hekkmotor i årevis... handler vel litt med kjørevane det....

litt vw, daf, volvo, scania, chrysler, fiat og noen chevrolet på min tomt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel legge inn bilder av kadetten min jeg å da.. har ikke så mange bra bilder av den.. men det er en opel kadett c 1978mod 1200s turbo.

 

 

sånn sto den når vi var å henta den.

aaakadettntebrorIII.jpg

 

bakfra når vi henta den.

aaakadettntebrorII.jpg

 

sånn som det her var den når min bror hadde den for noen år siden.. da var det 2,4i motor i den..

kadett12.jpg

er det noen som vil vite noe mer om blien eller se flere bilder si fra!

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår