Gå til innhold

VW Polo 96 - Prosjekt/Historie

Ranger emnet


MR_Simba

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lurer på en ting her..har vært mye ute me speedoen å sånt, skifta pære til blå osv..men fikk lyst på den som er litt nyere enn den jeg har..

her er link:

ebay.de

kan noen fortelle meg om det passer? og hovedspørsmålet..hvagjør jeg med km stand? mulig å gå på vag å la dem kikke på mitt gammle å be dem stille det nye til samme km?

gidder ikke å skifte hvis km blir annerledes lissom..ligger ikke i min natur å gjøre sånt

..så håper det er en mulighet

ps: er ikke den på bilde, men har sett likedann som turteller går rødt på 5500..akkurat identisk som min..trur jeg det var iallefall da..:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jaja..vanskelige sprørsmål:P?

uansett..var på eukontroll idag..en 2`er feil fikk jeg..bremseskivene må skiftes..det visste jeg egentlig da..

noen som vet om noen som har god kvalitet? feks de på autospar? var ikke så dyre..noen som testet de?

håper på innspill :w00t

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skal skifte den dær må du nok ha vag-com tror jeg.. var noen her på forumet som gjorde det som måtte inn på møller etterpå med bilen :)

da trur jeg at jeg legger fra meg den tanken der:) for mye makk:)

men som sagt..ingen av polofolket som har handlet skiver til bilen sin?

tenkte til slutt å siste å kjøpe på møller..det skal funke fint det egentlig...

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går jo å skifte kun de små platene da tror jeg... sjekk ebay litt mere

ja du har kanskje et poeng der!..har forsåvidt leita en del..men finner bare sånne kvite, med motiv etc..men har lyst på fra den nyere modellen bare jeg...får lete litt mer..men viss noen har..så spytt ut:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvordan er forbruket på langkjøring? Har akkurat kjøpt samme bilen selv. (Sletter posten etterhvert, så den ikke tar opp plass i tråden din. )

trenger ikke å slette posten for all del:) er spydige komentara jeg nevnte i begynelse at jeg ikke ønsket..

forbruk ja..bruker ca halv tank fra ålesund til oslo... :well

den er gjerrig viss du prøver å regulere foten litt ekstra i tilegg :)

men jeg las tråden at du skaffet deg en 6n, men det er 1.3 motoren, den vet ikke jeg..kanskje den er mer gjerrig :eek:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hvor stor forskjell det er i oppbygningen av 1,3`n og 1,4`n. Sånn jeg har forstått det er 1,4`n en videreutvikling av 1,3`n, men jeg har ikke fått satt meg spesiellt inn i modellen enda. Kjøpte den på impuls igår kveld :). Den ser kjedelig ut nå, men ser at den kan bli ganske rå om man bare legger pittelitt penger i den.

Halv tank er da 20 liter?

 

Edit: 550km på 20 liter var da ekstremt gjerrig?

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår