Cossieman Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=815049 fy faan så feit. får litt gt4 følelse. der var jo bilen nais: Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Nå er det der noe av det råeste du får av gamle mercer da... Og siden du liker den så godt, så må jo man nesten nevne at toppen er laget av cosworth :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Cosworth vettu:D:D visste ikke det jeg. kanskje det ligger noe i det siden den var nais:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Nå er det der noe av det råeste du får av gamle mercer da... Og siden du liker den så godt, så må jo man nesten nevne at toppen er laget av cosworth :) Vel, Cosworth var nå bare med på 2.3-16 toppen. Alt annet er det Mercedes-Benz selv som står for. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Nå er det der noe av det råeste du får av gamle mercer da... Og siden du liker den så godt, så må jo man nesten nevne at toppen er laget av cosworth :) Stemmer som Viper sier. Cosworth var kun med på 2,3-16 toppen. 2,5-16 toppen har ingenting med 2,3-16 toppen å gjøre. Det er ingen videreutvikling, men konstruert fra bunnen av. Andre råe Mercer fra den tida. 500SL og 500E Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 for den prisen, så vill ikke jeg ha den.. men var fet fordet da seff:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Den er feet ja... drømmebil :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Drømmebil det der ja, men kjipt me alle fjortissene som kommer bort og sier "fet rieger-merce!" Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Mercedez er katastrofe bil. Pappa har en Mercedes Benz 99' som han vurderer og skrote. Bilen har en eier før han og er meget pen og se på.. Men gud for noe dritt.. Ville ikke hatt mercedes om den så hadde kommet i hue på meg.. :aug: Bare min mening... Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Høres ut som en Vito... Min generelle oppfatning er at merce er ganske solide saker, som holder lenge... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Mercedez er katastrofe bil.Pappa har en Mercedes Benz 99' som han vurderer og skrote. Bilen har en eier før han og er meget pen og se på.. Men gud for noe dritt.. Ville ikke hatt mercedes om den så hadde kommet i hue på meg.. :aug: Bare min mening... Gamle Mercedeser er jo solide. Nesten alle nye biler er jo samma ulla nå får tia... Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Mercedez er katastrofe bil.Pappa har en Mercedes Benz 99' som han vurderer og skrote. Bilen har en eier før han og er meget pen og se på.. Men gud for noe dritt.. Ville ikke hatt mercedes om den så hadde kommet i hue på meg.. :aug: Bare min mening... Nye Mercedeser har en masse problemer. Her er det snakk om gode gamle Mercedeser ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Høres ut som en Vito... Min generelle oppfatning er at merce er ganske solide saker, som holder lenge... det er en vito ja... :) der har du brommdonge Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 hehe :D vito er tydligvis en skandale bil fra ende til annen... har faktisk ikke hørt noe positivt om den(ikke det at jeg har leita etter positiv info :p ) :) Skulle hatt evo'n ja ;) Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Har bare sett på pappa de gangene han har plagdes med den, å hadde han fått tak i den jæveln som designa den bilen hadde han banka han det er jeg sikker på :) Litt komisk når fattern har biln i gang utenfor og skal inn en snar tur, så ut igjen for å kjøre.. Så er døra låst. Når han slipper handtaket låser den seg opp, så snart han nærmer seg igjen så låser den seg.. Bilen lever sitt eget liv.. knock Pluss at den var RIMELIG dyr da han kjøpte den for knappe 2 år siden.. Han har da kjøpt seg ny bil og satt mercedesen i garasjen og prøver bare å glemme den, siden den er så forbanna lettsolgt. Ikke mercedes selv vil kjøpe bilen til skambud.. Så akkurat DER mista de endel storkunder med dållars.. Men, der ødela jeg tråden rimelig masse ja.. :) EVO mercedesen er ganske rå ja... Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg