Hot Rod Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Svære felger som viser små (rødmalte)bremsetromler bak. Flere ting? Charger med liten rekke 6'er er heller ikke helt på høyden? Volvo med sørstatsflagg? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Originally posted by Hot Rod Svære felger som viser små (rødmalte)bremsetromler bak. hehe.. litt truffet her ja.. :rolleyes: har ikke tromler men.. ikke de helt store skivene heller.. LAKSETRAPP er jo bare helt konge! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Lysende spylerdyser! Blinkende eksoshaler! Neonfargede overtrekk til viskerarmene! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 pels på rattet! på limt "racing" tanklokk! chrome hjulbuer! enorme f&f vinger på drittbiler! neon under bilen! emblem trimming! enormt med anlegg i en dritbil (kun bass)! store åpne felger uten bremser bak! store klaser med wunderbaum og poppy flasker og annet lukte dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 tomme gassflasker til lystgass anlegg liggende i bagasjerommet. (bilen har seff ikke lystgass) Foliatec så jeg selger feake lystgass-flasker. Kun for synets skyld! Biler som er stylet slik at de ser ut som de gjør 250km/t og drar alt, men bare har 1,3 -1,5l motor.. Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 En ting er amcars med hevet bakende. Det kan være ille nok da det ofte signaliserer det værste fra 80-årene. Men riktig ille blir det når små forhjulsdrevne biler som f.eks Golf er hevet bak! Øyelokk på lyktene ser hel-teit ut. Gjerne kombinert med enda teitere brede striper i bilens farge øvers på front- og bakvindu. Hva er poenget? Skal bilen liksom se lavere ut??? Det hjelper jo ikke sålenge den sorte vinduslista likevel viser hvor vinduet slutter og taket begynner. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 skal vi seeeee..... -Wunderbaum! -4% sotefilm bak, ninget forran. heller tone likt! eller la være! -originale eksos rør med KUN 4" eksos hale! -for mye gitter på bila- -BAKFANGER med store utskjæringer + gitter -Fake scoop -9" brede felger med 205 dekk + inkl 14" str. (spes golf) -neon lys generelt -alle slags lys som ikke tilhører bilen bortsett fra rally lys! -logo/merker som ikke tilhører bilen folk som tror dem har så mye sprekere bil pga skiver bak istedet for tromler.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by rdl skal vi seeeee..... folk som tror dem har så mye sprekere bil pga skiver bak istedet for tromler.... Hehehehehe!! :D :D :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Blå neon lys må vel være det mest meningsløse jeg ser. Også sånne blå lamper på vindusspylerene. Men gøy at noen gjør det da så vi andre får noe å le av. Så finner de sikkert noe vi gjør som er harry og. :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 jeg får henge meg på da... en jeg kom på nå som jeg bare må føye med. folk som nevner hesteantallet med plusshester ( 200++ ) audi 1.6 som ser ut som kan bryte lydmuren. eller kjøre fra meg... når den ene demperen bak har satt seg mer en den andre... laksetrapp-spoiler.. neon inni bilen... mer en 2 enderør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 2 Eksosrør (et på hver side) og det kommer eksos ut av bare det ene........... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Hjulpapsler med falske skivebremser. "(Bilmerke) Motorsport" på en sliten dritbil. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Rust:D Også missliker jeg og se 19 år gamle pappagutter i en merce til 1.200.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by le0n Også missliker jeg og se 19 år gamle pappagutter i en merce til 1.200.000,- Så janteloven lever fortsatt? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by Överladdaren Så janteloven lever fortsatt? Jøss da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg