Gå til innhold

FOBO: Mazda RX-7 FD3S 93.mod NÅ MED NYTT DESIGN!!

Ranger emnet


FOBO

Anbefalte innlegg

Hei...Nice bil FOBO!!! Har en fd93 efini og skal bestille downpipe og midtrør 3" bakre delen er i 3".

Har ennå ikke studert bilen under og lurer på om downpipen passer på org. manifoil?

 

Er det forresten noen som kan mappe bilen min her på sørlandet da jeg selvfølgelig skal handle power fc+ commander :) er det noe annet som må handles i forbindelse med nytt eksos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kikket litt på denne bilen hos Bengtson for ett par år siden... Hel og fin bil, men er ikke uten grunn at det ikke er orginale felger på den ;) Var vissnok en som hadde prøvekjørt den som mistet kontrollen og ødela diverse understell og orginal felger fikk jeg høre av selgeren der den gangen.

 

Det veit jeg ikke noe om, fikk hvertfall med et sett med orginalfelger og dekk.

Under så er det hvertfall ikke antydning til noe skader. Men nå skal mye oppgraderes og byttes å sånt så :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var andre bestilling klargjort ;) burde komme om en 3-4 ukers tid.

C-West Style Front Bumper

C-West Style Side Skirts

C-West Style Rear Bumper

NGK wire set

NGK Spark Plugs

99 Spec Front Combination Lights

99 Spec chrome Front Marker Lights

 

Så nå gjenstår det bare å vente på godsakene, å ny lønning så jeg kan beggyne på neste bestilling.

Måtte foresten pusse detaljene mine IGJENN, etter att lakkverkstedet hadde klart å få lakken til å koke"boble". Så hadde ikke dem tid til å pusse og ordne så jeg satt da en hel helg i strekk omtrent å pussa alt HELT ned igjenn.

Men nå blir hvertfall den lakkeringa ganske så gratis da hehe.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så fikk jeg ENDELIG tilbake delane mine som jeg sendte til lakking for andre gang :)

Så nå holder jeg på å montere det sammen og sette ting på plass.

Så for forte meg å montere det jeg kan før frua maser om å rødde vekk fra stuebordet for nå skal maten på å bla bla bla "fjern det greine nå da for nå skal vi spise og se på film" og ja dere kjenner sikkert til regla ;)

Det blei utrolig pent å noe helt annet enn det triste orginale kjedelige sorte.

Har noen bilder jeg fikk tatt med mobilkamera så dere får beklage kvaliteten på bildene, men skal få lurt dama til å ta med digitalkamera i helga så skal jeg få tatt flere bilder når jeg får montert det i bilen.

 

Lakkert1.jpg

Lakkert2.jpg

Lakkert3.jpg

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir eg sur og kåt på samme gang? hehe EG og vil ha sånn bil og jobbe med....

 

hehe nå er det ikke så alt for lenge til gullet ditt kommer da :) du har jo praktisk talt alt klart. Bare bilen som mangler.

 

Men jeg fikk montert instrumentpanelet/dasjbordet på i går kveld, å det blei prima. Se om ikke jeg kan få sniki til meg noen bilder i løpet av uka.

Venter litt med dørene, for jeg skal se om ikke jeg kan få oppgradert dørhøytalerene.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lever i eit delelager her heime for tiden :P hehe står deler rundt meg på alle kanter. Men eg har faktisk fått gjort det meste klart til og montere. I går fekk eg datasprut, målere, Pods, bredbånds lambda ++ :P så har sotte og lodda og montert allt så det bare er og skru det i bilen og strekke kabler. Litt drit at eg får bilen såpass sent at eg ikkje får montert styling og lakka bilen for 06 sessongen som var planen min. Satser på at eg får den ferdig til 2007 nå.

-thomas

 

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da fikk jeg endelig rota meg til å få tatt bilder av hvordan interiøret blei, men venter litt med døren. Siden jeg skal bytte høytalerene bare jeg får tatt meg råd til det. Noen som har noen erstatningshøytalere å annbefale? hva har dere? eventuelt bilde? ;)

Jeg grua meg litt til å montere instrumentpanelet, med tanke på korte ledningane og ikke kunne se bak der. Men "smart" som jeg var så sprang jeg ut og inn av bilen å titte mellom frontruta hvor ledningen skulle å da følte meg fram med henda. Gikk utrolig bra å testet å sjekket at alt var i orden, så nå er alt på plass som før.

Å så vil jeg få takke snille kjekke sterke store Jan Tore for å ta seg bryderiet i å dra med stylinga mi på frakta hans, siden han var der. :thumb Satte pris på det.

 

Så tilbake til bildene, her er dem. "legger ut et parr, siden det blei klage på for lite bilder her hehe."

 

CIMG0622.jpg

CIMG0619.jpg

CIMG0617.jpg

CIMG0621.jpg

CIMG0616.jpg

 

 

Så her er et Før og Etter bilde!

fretter.jpg

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woooow FOBO! RÅTT :D :D :D :D

Driver selv å trekker om interiøret mitt.. men FD.. det er jo såååå mye fetere!

100 streetcreed points from me 2 you... lol :P

 

 

hehehehe nice one ;) takker og bukker. har du noe bilder av omtrekkinga di da :D trur ikke jeg har sett en fc som har blitt omtrekt før.

 

Men jeg ser jo helt klart nå at et ratt må byttas ut her.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår