Gå til innhold

FOBO: Mazda RX-7 FD3S 93.mod NÅ MED NYTT DESIGN!!

Ranger emnet


FOBO

Anbefalte innlegg

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

håper du har bytta ut den mercedes nøkkel-ringen.. :deng

Hehehehehee trust me, både den og skilt stripa med mercedes logo til bengtson forsvant ganske så på stedet :ratatatat

Kan jo ikke kjøre rundt med store logoer av mercedes på en mazda damndamn

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Om dere ser på side 2 i testen hvor de lister opp + og -, så er "flag" på toppen NSX. NSX med Wankel....hmmm, hadde vært noe.. happyhappy

 

Fin bil. Og det er morro og ha reportasjer på akkurat sin bil. Bare ikke fall i samme "elendighet" som meg. Min Autofil-bil ble offer for store planer, trege motorbyggere, og oppgitthet. Nå står den uten motor i garasjen...

 

..men jeg skal kjøre FD i sommer (har tom. kjøp en ekstra for å forsikre meg om det). Singelturbo, eller twinturbo? Hvorfor velge?

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Om dere ser på side 2 i testen hvor de lister opp + og -, så er "flag" på toppen NSX. NSX med Wankel....hmmm, hadde vært noe.. happyhappy

 

Fin bil. Og det er morro og ha reportasjer på akkurat sin bil. Bare ikke fall i samme "elendighet" som meg. Min Autofil-bil ble offer for store planer, trege motorbyggere, og oppgitthet. Nå står den uten motor i garasjen...

 

..men jeg skal kjøre FD i sommer (har tom. kjøp en ekstra for å forsikre meg om det). Singelturbo, eller twinturbo? Hvorfor velge?

 

mvh

 

Hehe ja man kan vel aldri komme foruten en liten autofeil ;) det hører lissom med i autofil. Så det blir å se deg i en fd til sommern altså, skal bli spennende. Vi får danne en egen rx-7 utstillingsplass tror jeg.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.bytte difforinger og motorforinger så er nok 99% av den slakken borte, og girspaken slutter å bevege seg helt...

hvorfor står det 240hk? alle har minimum 255(min hadde iallefal det originalt, men ikke nå lenger:D)

 

Hei.

 

Euro spec er 240 Hk org i papirene. Hvorfor står det det? "Who cares", det blir billigere avgifter :bump

 

Det er vel litt forskjellige normer/målemetoder ute og går. Se f.eks på vekten. Den stemmer nesten aldri på US spec (nesten ingen av US bilenes egenvekt stemmer - kun på helt basic modellen).

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå har det vært stille her lenge nok, på tide med en oppdatering.

Har ikke fått skrevet så mye i det siste, for det har ikke vært noe å få gjort heller.

Har vært opptatt med sydenreise og div, men nå ligger hvertfall varene mine klare til fortolling/henting.

 

NGK Spark Plug

NGK Spark Plug Wire Set

Pre-Auto 99 Spec Chrome Front Marker Lights

Power FC and Commander Packaged Combo

Power FC Commander Holder

Greddy Pulley Kit

 

Så har jeg også satt på dørpanelene igjenn.

Håper på å få gjort en del i løpet av april begynnelsen av mai.

 

Skal også få hørt med Jantore hvordan det gjøres med henting/sending av stylinga mi som ligger hos han å venter :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer ja =) fin bil =)

hehe takker og bukker. ser du også har en lhd ;D noen bilder?

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår