VCE Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 ja, jeg har det, vil ikke inrømme det, men det blir nok automat... en forsterka 350 lockup... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Helt topp. Bruk det du mener passer deg best. Ikkeno å være flau for ihvertfall. Lykke til videre med byggingen! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 fant en T10, en M22 og to M20-kasser, alle over 10' og ukjent stand...da var det ikke veldig vanskelig å velge en automatkasse... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det er vel som i de fleste miljøer; Noen tror alltid sine greier er "gull" og forlanger deretter. Sammenlignet med prisen Hot Rod fikk for sin kasse komplett med ytre tilbehør, burde de 4tr. kassene være overhalte og ferdig montert til å koste over 10K. Men selgerene finner vel alltids en stakkar som gir det de forlanger... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 M-21 (1963-74) og M-22 (1967-74) har litt ukurrant giring syntes nå jeg. Kortstega kasser. Ratio: 2.20 / 1.64 / 1.28 / 1.00 Har sjøl en M-21. 113km/t på første, og 248km/t på 4..... Teoretisk. Men sånn blir det jo når man bare har 4 gir å velge i. Bedre med 5 eller 6 da. Men de Muncie-kassene er jo nesten skuddsikre da :usa: Men jeg kunne godt tenkt meg ett gir til. Et nytt 1.ste gir. Her er noen linker, så kan dere lese litt og sammenligne. Gearzone.net 5speedtransmissions.com Hmmmm... et lite regnestykke jeg fant.... "At 120 miles/h your engine RPM will be: 3rd: 6.217rpm, 4th: 4.857rpm" Kan nok stemme det. ca 190km/t på 3.de Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 om noen har en M21 eller 22 liggendes som de skal selge billig, så si ifra! jeg har tilgang på en Gear Vendors Overdrive, hvis det er plass under gulvet, da... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 m21 og 22 er ganske små kasser i ytre mål, t56 er endel større, th350 spline passa forresten i min 1998 ls1 med t56, men kassa er endel lengre enn 350 kassa jeg hadde så jeg må få kuttet og balansert mellomaksel. Var kanskje ikke så nyttig informasjon, men det var litt informasjon hvertfall.. Sitter å kjeder meg på kurs, må være litt postw****.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 jo, takk! men siden jeg bygger i volvo, er det ikke akurat mye plass, så at manuellkassa er liten, er en fordel. for den Gear Vendors Overdriven er dritdiger! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.