Gå til innhold

VENTO 16v turbo PROSJEKTET

Ranger emnet


MUNKORAMA

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

da har det skjedd mye siden sist gang. har nå rullet ca. 300mil uten problemer, og eksteriøret skal nå begynnes på. har byg om til golf front med golf4-look lykter. blir original look, muligens cleaning av frontfanger.

interiørmessig er det puttet inn et golf5dashboard, som jeg holder på å modifisere litt smått på for å få det helt cleant. ellers venter ejg på vr6 leppa og lønning før lakken skal på.

bilder kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven det hørtes helveis rått ut..

hvordan gjør du det med speedo ? Vet at man får overgangs-stykke fra mk3'er kontakt til mk4 speedohus, men mk5 blir vel litt mer problematisk?

sleng ut noen bilder da, tror nok du er en av de første med 5'er dash og ratt i mk3..

 

speedo fikk jeg ikke med, heller ikke original cd spilleren og klima knappene, men der klimaknappene satt, har jeg fått tilpasset 3målere. holder på å finne ut en bra løsning der cdspilleren egentlig skulle stå.

 

planen er å få tilpasset et eldre audispeedometer fra b4 tenkte da hovedsakelig s2, eller et golf 4 speedo. løsning nå så det går ann å holde noe kontroll er et eldre passat speddometer:rockets leter etter løsninger hvor det ser cleant ut. bilder kommer snart. må bare få tatt noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge!! :)

Sliter fortsatt med at bilen min jager når den blir varm jeg :(

 

jager på tomgang? hmmm. mulig det kan være at isv'en din ikke er tilkoblet rett på innsug. kjørte selv ut isv tilkoblet og etter at jeg nå tok meg tid til å lage et ekstra hull i innsuget, fugerer bilen bedre + at bensinforbruket sank betraktelig. ligger på 1.1 på mila nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik bilen ser ut i dag, fronten er ikke av det peneste enda, men blir snart bedre når lakken kommer seg på:) fant også et bilde av dashen. er under modifisering enda. prøve å finne på en god løsning der hvor originalspilleren fra golf 5 sitter. lurer på om jeg skal skaffe meg en sånn spiller. prolemer er hvor skal jeg da gjøre av avrmeapparatt kontrollene? hmmm. speedometer kommer om en mnd tid fra tyskland sammen resten av de små detlajene som mangler. blir nok bra til slutt!

 

IMG_1330.jpg

IMG_1336.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår