Gå til innhold

VENTO 16v turbo PROSJEKTET

Ranger emnet


MUNKORAMA

Anbefalte innlegg

hei danna. fikk tak i wastegate i dag, så du trenger ikke stresse med wastegate, men takk for hjelp.

 

skal ikke fjerne lister eller dørhåndtak. blir hellakkert hele skiten til våren uansett. er greit å ha lister også, men kult uten og. bare legg inn et førsteutkast så sier jeg fra om jeg liker det.

 

Fikk en ny pakke i posten i dag med downpipe, dyser og en dumpventil. verker etter å få fart i tingene. men tar det også rolig framover. orker ikke stresse for mye. oppdateringer i kveld hvis jeg husker å ta noen bilder da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så på bilde av fuelrail fra rs2 på vwaudi forumet. er ikke selve rørene dysene festes i for korte til scirocco innsuget? ser veldig korte ut. Spytt ut hvis noen har chip, fuelrail, wastegate, dyser.

Har rocco innsug,fuelrail og tbelbow som gjør at gasspjeldet ditt går klar av bremsevæsketanken..... skal byttes ut til våren kom med bud

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe lignende det der ja, men savner litt av metallic effekten i den nederste delen av lakken. kanskje litt mer svart grå, enn grå!og hvis du klarer å lakkere hele fangeren og listene hadde det også vært knall, da det er planen. grillen skal være svart!

 

har alle de delene unntatt den tbelbow'en som du kalte den. den kunne ha vært inntresang. vet ikke helt hva en sånn er verdt, er jo ikke all verdens å få laget en sånn selv, men greit når det er ferdig lagd. har jo noen g60 ting liggende, noe du trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe lignende det der ja, men savner litt av metallic effekten i den nederste delen av lakken. kanskje litt mer svart grå, enn grå!og hvis du klarer å lakkere hele fangeren og listene hadde det også vært knall, da det er planen. grillen skal være svart!

 

Skal Prøve men jo mørkere du skal ha den jo mer matt kommer det til å se ut og metalic efekten forsvinner mer og mer den også. jeg er ikke så proff på ps så å lakke fangerene på de sorte partiene kan bli veldig vanskelig men jeg skal gi det e forsøk det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

:titties: :titties: :titties: :titties:

da startan gitt:) fikk satt på nytt innsug i går og koblet til de siste jordingene. vred om nøkkelen, og motoren startet uten problemer og gikk rent. store glis i verkstedet da. nå er det bare å få fikset det elektriske til speedometeret og sensorer, så er det ut å teste dette. må fikse en oljelekkasje ogsÅ:) lenge siden jeg har oppdatert her, men legger ved bilder av motoren ser ut nå. ikke veldig glansbilde. bare lagt opp for å få start.

 

DSC00233.jpg

DSC00234.jpg

DSC00235.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kansje få rydde litt i ledningene dine også?

 

Du får legge ut bilder og litt tekst når du har fått testet bilen :)

 

Morsomt når ting fungerer

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er oppe å går nå om dagen. ledninger er også ryddet opp i:) er ikke lenge før det blir mapping av bilen og kan gasse litt hardere. går rimelig bra også. tipper rundt 200hk tallet nå og opp mot 280hk til sommeren!!!! har også fått alle varsellamper i orden. mangler nå bare å koble opp speedometeret i ledningsnettet og lakke fronten så den ser ut igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår