MUNKORAMA Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 byttet motor. til hva tør jeg spørre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 kjører 440cc bosch dyser, og dumpen har jeg ikke aning om hva er for noe. fikk den med dysene. kan legge ved et bilde av de hvis noen vet hva det er for noe;) Den dumpen der er make til min. Jeg fikk min fra AST. Fikk veldig fin lyd i min men den henger seg opp av og til. Må smøre med varme bestandig pasta. Jaggu mye stash oppi motor rommet ditt uhhmmwhat? Ser fint ut iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Den dumpen der er make til min. Jeg fikk min fra AST. Fikk veldig fin lyd i min men den henger seg opp av og til. Må smøre med varme bestandig pasta. Jaggu mye stash oppi motor rommet ditt uhhmmwhat? Ser fint ut iallefall. he he... har ryddet opp oppi der nå. ser ikke så ille ut nå. veldig fornøyd med dumpen hittil ja. har vel ikke kjørt så mye at den har hengt seg opp enda. fikk den gratis med da jeg kjøpte dyser. takk for tipset angående v.pasta. får prøve å lagre det i huet når jeg trenger det:) fått bilen til å gå enda bedre nå. lit jsuteringer her og der og jamen gikk det ikke bedre. kjørte på feit blanding til å begynne med. nærmere sagt 3.5liter på mila:) nå ligger den mer brukenes ned mot 2liter tenker jeg. ved gassing da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Det er farlige greier å kjøre med alt for feit blanding. "Ring wash", der den ekstra bensinen visker oljen av sylinderveggen, er et traumatisk fenomén som krever nye ringer og omhoning. Med flaks slipper en å borre og kan beholde de samme stemplene. Nå er jeg passe feig (i tillegg til fattig :o), men jeg hadde ikke turt å starte bilen engang uten å ha en bredbåndslambda koblet opp og umiddelbar mulighet til å kunne remappe programvaren i tilfelle den er utenfor 13.5-15.5:1 på tomgang; langt mindre kjøre den under last, til tross for at systemet er MAF-basert og 100 ganger lettere å programmere for en ukjent bil ifht. speed-density med MAP og IAT. Det var sånn å forstå at du hadde byttet dyser også? Vet personen som leverte motorprogrammet også dette? Sorry at jeg er litt skeptisk her, men det er alltid sørgelig å se en motor havarére, uansett merke. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Det er farlige greier å kjøre med alt for feit blanding. "Ring wash", der den ekstra bensinen visker oljen av sylinderveggen, er et traumatisk fenomén som krever nye ringer og omhoning. Med flaks slipper en å borre og kan beholde de samme stemplene. Nå er jeg passe feig (i tillegg til fattig :o), men jeg hadde ikke turt å starte bilen engang uten å ha en bredbåndslambda koblet opp og umiddelbar mulighet til å kunne remappe programvaren i tilfelle den er utenfor 13.5-15.5:1 på tomgang; langt mindre kjøre den under last, til tross for at systemet er MAF-basert og 100 ganger lettere å programmere for en ukjent bil ifht. speed-density med MAP og IAT. Det var sånn å forstå at du hadde byttet dyser også? Vet personen som leverte motorprogrammet også dette? Sorry at jeg er litt skeptisk her, men det er alltid sørgelig å se en motor havarére, uansett merke. bredbåndslambdaen var i hånden ja. hadde 14.9 på tomgang og gikk helt ned i 10 ved gassing. er fullt klar over det du snakker om. fikk den til å ligge sånn ca. der den skal være nå, men skal utbedres ved mapping om ikke så lenge. bare bra du sier ifra. er kjipt å skjære motor p.g.a det ja. skal nok bytte stempler og råder til sommeren så jeg får riktig komp. med normal toppakning:) da får jeg en liten unnskyldning ti å bytte. neida.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 bredbåndslambdaen var i hånden ja. hadde 14.9 på tomgang og gikk helt ned i 10 ved gassing. er fullt klar over det du snakker om. fikk den til å ligge sånn ca. der den skal være nå, men skal utbedres ved mapping om ikke så lenge. bare bra du sier ifra. er kjipt å skjære motor p.g.a det ja. skal nok bytte stempler og råder til sommeren så jeg får riktig komp. med normal toppakning:) da får jeg en liten unnskyldning ti å bytte. neida.... Ypperlig, ypperlig. Får håpe du får bra fart på 'an da. Lykke til videre. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Dette her ser rått ut :) Forsett videre med prosjektet. Lykke til! Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Dette her ser rått ut :) Forsett videre med prosjektet. Lykke til! takk skal du ha. blir vel enda mer råere til sommeren hvis lommeboka åpner seg for smidde stempler. men tiden vil vise. nå er det bare godskjenning av dette som står for hånden. har nå fått montert vr6 bremser bak og tar resten i morgen. har også fått henta meg noen originale golf4 felger 17toms og 8 i bredde. veldig fornøyd med de:) bilder kommer i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Spennende prosjekt, hold oss optaterte.. :hailvw Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 :phatyo :pics Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Er det enda liv i prosjektet? :???: Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 bilen funker bra den etter at jeg fikk skifta til metalltoppakning. skal vel kanskje en tur å teste den på vacn treffet til helgen. men liv er det. er bare kosmetisk igjen nå på bilen lakkering av front blir etterhvert som pengene ruller inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assi! Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Du opererer vell ikke med noen bilder også? ;) Siter MB 211 270CDI 03` MB 210 E230 96` X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Du får poste noen bilder ja. Hva er videre planer for ventoen? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Hvordan er Motoren? hvor mange hester har du fått ut av den? Toppfart???:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg