MUNKORAMA Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hei danna. fikk tak i wastegate i dag, så du trenger ikke stresse med wastegate, men takk for hjelp. skal ikke fjerne lister eller dørhåndtak. blir hellakkert hele skiten til våren uansett. er greit å ha lister også, men kult uten og. bare legg inn et førsteutkast så sier jeg fra om jeg liker det. Fikk en ny pakke i posten i dag med downpipe, dyser og en dumpventil. verker etter å få fart i tingene. men tar det også rolig framover. orker ikke stresse for mye. oppdateringer i kveld hvis jeg husker å ta noen bilder da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Knall ;) Hva slags dyser falt valget på ? Hvilken dumpventil ? Kjører med RFL selv..herlig lyd :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 kjører 440cc bosch dyser, og dumpen har jeg ikke aning om hva er for noe. fikk den med dysene. kan legge ved et bilde av de hvis noen vet hva det er for noe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 skal ikke fjerne lister eller dørhåndtak. blir hellakkert hele skiten til våren uansett. er greit å ha lister også, men kult uten og. bare legg inn et førsteutkast så sier jeg fra om jeg liker det. Da legger jeg ut mitt førsteutkast.Tok meg friheten å sote rutene dine litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 så på bilde av fuelrail fra rs2 på vwaudi forumet. er ikke selve rørene dysene festes i for korte til scirocco innsuget? ser veldig korte ut. Spytt ut hvis noen har chip, fuelrail, wastegate, dyser. Har rocco innsug,fuelrail og tbelbow som gjør at gasspjeldet ditt går klar av bremsevæsketanken..... skal byttes ut til våren kom med bud Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 noe lignende det der ja, men savner litt av metallic effekten i den nederste delen av lakken. kanskje litt mer svart grå, enn grå!og hvis du klarer å lakkere hele fangeren og listene hadde det også vært knall, da det er planen. grillen skal være svart! har alle de delene unntatt den tbelbow'en som du kalte den. den kunne ha vært inntresang. vet ikke helt hva en sånn er verdt, er jo ikke all verdens å få laget en sånn selv, men greit når det er ferdig lagd. har jo noen g60 ting liggende, noe du trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 noe lignende det der ja, men savner litt av metallic effekten i den nederste delen av lakken. kanskje litt mer svart grå, enn grå!og hvis du klarer å lakkere hele fangeren og listene hadde det også vært knall, da det er planen. grillen skal være svart! Skal Prøve men jo mørkere du skal ha den jo mer matt kommer det til å se ut og metalic efekten forsvinner mer og mer den også. jeg er ikke så proff på ps så å lakke fangerene på de sorte partiene kan bli veldig vanskelig men jeg skal gi det e forsøk det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Da var den nye nodifiseringa klar: Håper du synes den ble bedre for her har jeg lagt ned MYE tid. legg merke til refleksjonen av lysa i fangeren, de tegnet jeg for hånd på ps seff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 veldig bra, men klarer ike å bestemme meg jeg. vet ikke helt hvordan ejg skal forklare hvilken fareg jeg vil ha nede, men noe som ikke stemmer helt med nederste farge, men du skjønte hvordan jeg ville ha det lakert. veldig bra. her er fargen jeg er ute etter å ha nederste delen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 updates!?!?! får du start på den? :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 holder på med det nå. får ikke bensin, men starter på startgass. har lagt den ut på vwaudi forumet, så den er mer oppdatert der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 :titties: :titties: :titties: :titties: da startan gitt:) fikk satt på nytt innsug i går og koblet til de siste jordingene. vred om nøkkelen, og motoren startet uten problemer og gikk rent. store glis i verkstedet da. nå er det bare å få fikset det elektriske til speedometeret og sensorer, så er det ut å teste dette. må fikse en oljelekkasje ogsÅ:) lenge siden jeg har oppdatert her, men legger ved bilder av motoren ser ut nå. ikke veldig glansbilde. bare lagt opp for å få start. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Kansje få rydde litt i ledningene dine også? Du får legge ut bilder og litt tekst når du har fått testet bilen :) Morsomt når ting fungerer Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 er oppe å går nå om dagen. ledninger er også ryddet opp i:) er ikke lenge før det blir mapping av bilen og kan gasse litt hardere. går rimelig bra også. tipper rundt 200hk tallet nå og opp mot 280hk til sommeren!!!! har også fått alle varsellamper i orden. mangler nå bare å koble opp speedometeret i ledningsnettet og lakke fronten så den ser ut igjen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Speedometer er en fin ting å ha. Må fikse mitt selv etter at jeg byttet motor. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg