Gå til innhold

Volvo 200-serie med ordentlig motor :)

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

pals? Hva i huleste er det? bilder?

Skal vel overleve at du mobber nicket mitt Texascom. Bare du ikke mobber bilene mine.

 

ikke mye å skryte av 11 syl og fire liter!

Spøk egner seg vel enkelte ganger dårlig på trykk. Dette var et forsøk på en morsomhet. Lover at jeg skal være dønn seriøs heretter.

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker vi om Volvo eller american "muscles"?? V8 hører ikke hjemme i en volvo..

vi snakker om ombygde volvoer. Her er det en med bmw motor hvertfall så den hører hvertfall ikke hjemme :P

 

volvo er mer kjent med Blazer motorer som blir godkjent med V8er enn bmw motorer. :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en tråd på offroad.no om dette, de kaldte det for sylinderfaktor...hvor mange sylindre (og liter) er det i de kjøretøyene du har?

 

mine 32 syl og 18,6 liter... :)

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mobbet noen ting jeg! Bare lurte på hva slags motor det var og om du hadde bilder...

tror du misforstod en smule. :mat

<Oops, jeg misforsto visst da ja. Beklager.

 

Bilene mine står nedenfor, og har følgende motorer:

B4B, 4 sylindre, 1,4 liter

B19A, 4 sylindre, 1,9 liter

Suprex turbo, 3 sylindre, 0,7 liter (hehe)

 

Ikke særlig imponerende nei. Var litt bedre før jeg solgte 960-n før jula.

 

Tilbake til topic; jeg kan tåle andre motorer i en Volvo, men det må være gjennomført bedre enn originalen. Da forsvinner de fleste alternativer.

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår