FE3T Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ellers har selv et PRA-H400 liggende som venter på et styre enhet... prøvde å bygge den om med analoge innganger men vanskelig uten skjema... uhhmmwhat? Beklager at jeg overså denne delen. Det skal være mulig å lage et adapter, slik at man får koblet til signal og remote via AI-NET kabelen, men da må du gjøre alle innstillinger direkte på selve PRA-H400`en. Pinout har du her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardAa Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ok.. Jeg kjenner trådstarter. Og er det MULIG å spore mer av enn dette? Folk blir jo ALDRI enige her inne, det hele ender som regel i krangling med usaklige argument eller person angrep. Bare bull, synest ikke dette hører hjemme på forumet.... Greit nok det finnes idioter her, men er ikke særlig bedre dere som svarer like usakelig tilbake. Hadde jeg bare hvert mod.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg