Gå til innhold

Svart Impreza på gardermoen/E6 i går...

Ranger emnet


volvofanatist

Anbefalte innlegg

Nei, jeg bare gliser og tenker at der kommer det enda en som kan skryte til kameratene sine at han dro fra en Sti hmmmmmmmmm

Hahaha kunne ikke blitt mer enig;) Selvom det hender av og til at jeg får en noe tung gass fot...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er dessverre de med minst motor som har mest å bevise...

Kjører stort sett pent til vanlig da man ikke sparer mye tid på grisekjøring.

Hvem som helst kan gi bånn gass på sletta,

selv synes jeg det er mest gøy med smale, svingete veier eller bane selvfølgelig.

Tror ikke jeg kunne hatt en veldig rask bil når jeg tok lappen.

Impreza RX/GX er en fin bil som ligger godt på veien særlig med chassis mods som den sorte har.

Noen "superbil" er det nok ikke med sine ca. 125 hk og 0-100 på 10 sek orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at vedkommende var på vei hjem fra badeland ved Gardermoen og hadde 2 små barn i bilen.

 

Fra sjåføren:

 

godt sagt, men impreaza og evo'r er jo geniale familie biler også, og du får jo begge i stasjonsvogn også vis du MÅ ha enda mere plass :D

 

 

veit at det blir familie bilen min engang i tiden alacocaina

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey... Føler meg litt truffet her! he he...

 

Jeg var da på vei hjem i fra hytta i går. Kjørte den nye veien i fra Roa til Gardemoen. Jeg merket at det kom 3 biler bak meg i stor fart. Spes la jeg merke til en Chevrolet som lå klistra i rumpa mi på en vei som ingen kunne kjøre forbi på. Og jeg HATER folk som ligger klistra i rumpa! Så jeg benyttet anledningen til å leke litt! Jeg kjørte sakte med vilje, kun for å få bilen bak til å kjøre forbi, men før han da rekker å legge seg ut, så ga jeg på og lagde mellomrom! Jeg om min samboer hadde det kjempe moro! :hammer

(Spes når vi kom til den rundkjøringa hvor jeg tima akuratt så chevrolet'n måtte stoppe for en annen bil i rundkjøringa!)

 

Og en Volvo som freste forbi meg? hmmmmmmmmm

 

Så tok vel du av ved jessheim da.... violin

 

Og en ting til... Vet du hvor lite drivstoffvennlig det er å kjøre "full pupp" hele tiden??? Og når man skal kjøre 90mil på en helg, så er det deilig å fylle bensin å se at man har brukt 0.8 liter på mila, i stedet for 2 liter! Din TAMS! :D

 

Dessuten hadde jeg også en liten unge i baksetet... Lille Petter! Min ilder på 2 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sen med å tråkke på høyrefoten om noen legger opp til fight, men jeg har noen kriterier.. Motstanderen skal ha en bil uten rust, ikke være full av 17-19 åringer, være nyere enn 93 og minst ha 200hk...

 

Dvs at 97% av alle barnerumpene der ute vil aldri se meg lade mer enn 0.2 bar.. Det værste jeg vet er gamle, stygge, rustene biler som legger seg opp i rompa mi forfølger i håp om at jeg plutselig skal gi full gass og kjøre som en idiot....

Så slapp av.. jeg kommer ikke til å gi gass så lenge noen ser på.. Men vit det at så fort "dere" har gitt opp så tråkker jeg på litt for da er jeg så dritt lei å late som jeg er seriøs cheers

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sen med å tråkke på høyrefoten om noen legger opp til fight, men jeg har noen kriterier.. Motstanderen skal ha en bil uten rust, ikke være full av 17-19 åringer, være nyere enn 93 og minst ha 200hk...

 

Dvs at 97% av alle barnerumpene der ute vil aldri se meg lade mer enn 0.2 bar.. Det værste jeg vet er gamle, stygge, rustene biler som legger seg opp i rompa mi forfølger i håp om at jeg plutselig skal gi full gass og kjøre som en idiot....

Så slapp av.. jeg kommer ikke til å gi gass så lenge noen ser på.. Men vit det at så fort "dere" har gitt opp så tråkker jeg på litt for da er jeg så dritt lei å late som jeg er seriøs cheers

 

WORD! :thumb

 

Hvorfor kaste bort bensin på biler man veit at man knerter?

 

Og til deg i V70'n... Hvis du vil at jeg skal kjøre fort akuratt når du kjører forbi, så spør for f...! Ikke regn med at jeg SKAL være den som kjører fortest av alle bilene på E6. Jeg er for f... ikke dum! :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår