Gå til innhold

Svart Impreza på gardermoen/E6 i går...

Ranger emnet


volvofanatist

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det gjør jeg ikke. nå mente jeg heller ikke at dere skulle kjøre i 200 heller, man bare gi litt gass sånn for å vise hvem som er sjefen! :thumb

 

Mange dyr som bruker utseende isteden for å makt for å etablere sin posisjon i hirakiet..

Kanskje er det innlysende hvem som er sjefen når det kommer opp en gammel skranglekasse på siden...

Nei.. Det er hverken morro eller spennende og se idiot kjøring i speilet bak seg... Og det er det som skjer..

 

Når jeg tråkker litt på gassen og sklir rolig igjennom svingen, er det du ser i speilet en gammel rustholk, men slitte støtdempere og rustene små trommelbremser som bedriver noen sinnsyke forbikjøringer og holder full gass over lange strekninger igjennom trafikken for å klare å holde følge oss.

 

Nei da er det bedre å ikke gi dem flere falske historier å prat om.. Hvordan de dro fra eller nesten holdt følge med en impreza med sin eksosmaskin. haha.. babyhmm?

 

Er ikke meningen å være kjip, men det er sannheten. Og meldingen til de som nå kjører rundt i sin første bil.. Ække no galt med en gammel bil.. Alle starter et sted, men av hensyn til lappen og deres egen sikkerhet forbeholder jeg meg retten til å forholder meg rolig inntill dere har hatt noen biler og år bak rattet.. Kjør sikkert (men ikke i sakte ;) ) :thumb

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og meldingen til de som nå kjører rundt i sin første bil.. Ække no galt med en gammel bil.. Alle starter et sted, men av hensyn til lappen og deres egen sikkerhet forbeholder jeg meg retten til å forholder meg rolig inntill dere har hatt noen biler og år bak rattet.. Kjør sikkert (men ikke i sakte ;) ) :thumb

 

Det du sier der er litt av grunnen til at jeg kjører corsa. for en 18åring med sprek bil, uansett hvor fornuftig, vil en eller annen gang prøve kreftene og da er det gjort. derfor vil jeg lære meg å kjøre bil med lite effekt først, til jeg har blitt litt flinkere bak rattet, så skal jeg ha bil med mer krefter. men på meg har det en litt rar effekt når noen rykker litt fra meg og gir seg. for da gidder ikke jeg mer heller. da har jeg sett hvor kraftig bilen er og da lar jeg det bli med det. men er klar over at det også er mange av de dere kommer med eksempler om, som ikke gir seg samma f***. og det er synd når folk er sånn :shake

1997 Audi a4 2,6 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du bare visst hvor ofte dette skjer i løpet av en dag, så hadde du fort gitt deg med å "showe" du også!

 

Jepp. Hehe.

 

En veldig ofte at det kommer en eller annen kvisete guttunge med caps i en gammel 3-serie eller merce 190, og tror jeg gidder å 'race'. hehe

 

Jeg ligger og cruiser i 120, de drar forbi, jeg holder 120, og siger snart forbi dem igjen.. De raser forbi nok en gang osv osv.

 

Til slutt bare ler jeg av dem, og da skjønner de hintet. :)

 

Men noen ganger trår jeg jo på litt da. En kjapp aks opp i 150-160, og ned i fartsgrense pluss moms igjen.

 

Da er det bare å glise godt når gutta tar fart på flere hundre meter og raser forbi så det svir i øynene av all blårøyken. hehe

 

Skulle tro det sank inn etterhvert.. menmen.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sier seg selv atte en impreza kjører fra pugèn min hvis den vil så det blir jo bare dumt å drive å si atte "jeg holdte følge med han da" det skulle også bare mangle da.. når en impreza har 200++ hk og min har 130 hk.. hehe pluss att dem som kjører så dyre biler pleier å ha mere kjøre ferdigheter en meg på 18..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder heller ikke og la meg tirre av sure gamle Bmw og Mercedeser etc

 

Skal jeg race, så gjør jeg det med biler som i utgangspunktet er like bra motorisert eller bedre...

 

Rett fram, er jo ikke vanskelig, mye artigere og kjøre med svinger og litt mere utfordrene veier..

 

 

Så til dere unge, skaff dere kjøretrening på bane, Ikke kjør IDIOT på vei..

 

WORD..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sen med å tråkke på høyrefoten om noen legger opp til fight, men jeg har noen kriterier.. Motstanderen skal ha en bil uten rust, ikke være full av 17-19 åringer, være nyere enn 93 og minst ha 200hk...

 

Dvs at 97% av alle barnerumpene der ute vil aldri se meg lade mer enn 0.2 bar.. Det værste jeg vet er gamle, stygge, rustene biler som legger seg opp i rompa mi forfølger i håp om at jeg plutselig skal gi full gass og kjøre som en idiot....

Så slapp av.. jeg kommer ikke til å gi gass så lenge noen ser på.. Men vit det at så fort "dere" har gitt opp så tråkker jeg på litt for da er jeg så dritt lei å late som jeg er seriøs cheers

Når vi først prater om det. Tror du veit hvem jeg er og å omvendt? Stemmer det? At du kjørte forbi meg i en svart Saab 9-5 Estate på lørdags kveld ved leangbukta og blei seinere passert av meg og en sliten sierra??

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Blei veldig lei meg nå ja Andre...

 

trur jeg skal slutte å lage innlegg Kent, for blir bare trøbbel av det allikavæl..

 

Men mente ikke å disse sjåføren i Imprezan på noen måte, var liksom bare litt overraska... Så ut som det var kø, åsså kom vi litt nærmere og bare.. *høh??* Tøff Impreza forrerst???

 

Må bare beklage asså hvis jeg sa no gæli på noen måte.. Vakke vondt ment..

 

Og Morten??? Hadde en dårlig dag når jeg så den meldinga di.. Kommer på forumet og får se at jeg ikke var helt god (noe jeg visste fra før), så je blei litt lettere amper...

 

Hørt no mer om den 240'n i Maura ell Kent???

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først prater om det. Tror du veit hvem jeg er og å omvendt? Stemmer det? At du kjørte forbi meg i en svart Saab 9-5 Estate på lørdags kveld ved leangbukta og blei seinere passert av meg og en sliten sierra??

 

Stemmer nok det.. Jeg hadde akkurat kommet opp på motorveien da jeg hørte noe bråkete fri eksos bak meg. Tror jeg lå i ca 80 i 90 sonen å tenkte "kom igjen nå kjør forbi å bli ferdig med det" :hammer

 

Plutselig var jeg omringet av biler fylt med barn :drive2 (Sorry, det er ikke dere som er barn det er jeg som begynner å bli gammel ;) hehe.. )

 

Jeg kom meg opp i marsfart (ca 110) så fort jeg kjente dere igjen da.. Gidder jo ikke å være dust mot beskjente ;) Får være måte på hvor trass jeg skal være..

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Blei veldig lei meg nå ja Andre...

 

trur jeg skal slutte å lage innlegg Kent, for blir bare trøbbel av det allikavæl..

 

Men mente ikke å disse sjåføren i Imprezan på noen måte, var liksom bare litt overraska... Så ut som det var kø, åsså kom vi litt nærmere og bare.. *høh??* Tøff Impreza forrerst???

 

Må bare beklage asså hvis jeg sa no gæli på noen måte.. Vakke vondt ment..

 

Og Morten??? Hadde en dårlig dag når jeg så den meldinga di.. Kommer på forumet og får se at jeg ikke var helt god (noe jeg visste fra før), så je blei litt lettere amper...

 

Hørt no mer om den 240'n i Maura ell Kent???

 

Hvor gammel er du forresten??

 

Jeg var svær i kjeften før, og sa at jeg var drit god til og kjøre...

 

Jeg beundrer virkelig de som klarer og kjøre med godt over 200 gamp i bilen, jeg var ikke så høy i hatten da jeg satte meg inn i min tantes bil og skulle øvelseskjøre, og bilen hennes har ca. 120 hk....

 

BTW, var det RX sin bil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører selv "rustholk" med noe mods....betyr ikke at jeg skal yppe med gærninger i impreza for det. de fleste som kjører impreza har mye mer kjøreerfaring enn lille meg, og det vil jeg alltid ha respekt for

 

Brodern kjører E30.. (325)

Kul bil det, og ingen rustholk i mine øyne så lenge den er strøken.

 

Strøken turbokonvertert E30 med hvite 16" compomotive felger, bur, bøttestoler og veiskilter cheers Ingen dum bil det.. Bare ikke LA det bli en rustholk :thanks

 

(Så mange fete ikoner det var på dette forumet da... :wave hehe...)

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår