jokke_joakim Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 jeg bytta venstre bærekule så når jeg skulle kjøre meg en tur så mærka jeg at rattet ikke var rett, at jeg måtte svinge litt til høyre for å kjøre rett frem. så når jeg styrte rett frem så styrte bilen seg mot venstre.. mener jeg kan se at det ene hjulet ikke peker rett frem når det andre gjør det.. men jeg kan ikke kjønne åssen dette kan skje?? er det noen andre som har vært borti dette før? jeg må vel bare sende bilen på spissing da.. men kjønner bare ikke åssen kan ha skjedd noe med spissingen?? trenger hjelp .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Vel, jeg kan egentlig ikke forklare hva som har skjedd. Men det samme skjedde med meg da jeg byttet mine bærekuler... Rart, men sant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colmaloy Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Det skal ikke være mulig å forandre spissingen ved hjelp av ei bærekule..... sikker på at du ikke har vært borti styrestaget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hvordan bil er det.....?? hvis det er justering på bærekulene og du ikke har fått de på samme plass..da har camber vinkel forandret seg og du må ha forstillingskontroll..!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Enig med 2,7 turbo... er ofte berekule/bærearm har ovale eller for store hull til boltene, slik at man har en justeringsmulighet. Hvis du ikke har tatt hensyn til dette ved monteringen, kan du ha messet opp en rekke av vinklene i forstillingsgeometrien! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Åssen bil er det snakk om? Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg