lector Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Instrument løsninga blir bare helt perfekt... Var døds stilig ! *Sikle litt på fresen din*hehe. Tror jeg skal ordne meg en sånn selv. (lage meg selv :p Tror det skal fungere. Blir kanskje ikke så komplisert da men. Bare få en "jern mester" til å lage fester til fresen min, snu den opp ned og montere den på en "bankplate") Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Behøver ikke å være jern der... Vi har en enklere modell av det der på jobben, der har vi bare borra et hull på 4 cm i et gammelt arbeisbord og skrudd fast fresen under... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 når du støper ting, da bruker du filt og polyester..bruker du også glassfiberduk, eller er ikke det nødvendig? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Der det trengs forsterkninger bruker j duk også... Men som på midtkonsollen der j skulle legge på plast, var ikke det nødvendig... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hvor handler du polyester og duk? der jeg har sett det til salgs, har det bare vært små lapper med duk... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Ta kontakt med Autod her på forumet, han skaffr alt du trenger...!! :) Holder til på Elverum, og det er jo bare et steinkast fra stange.... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Sinnsykt arbeid du gjør her, bygger jo helt egen innredning. :P Helt rått, blir sikkert dritbra! :) Skal du trekke det i skinn/stoff eller lakkere eller hva er planen til slutt? En ting jeg lurte på var fjernkontrollen, havner ikke den nesten i baksetet? :P Eller hvordan har du tenkt at det skal funke? Stå på! ;) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Takk for det! Planen er å trekke det i samme sorte vinyl som resten er, med en liten touch grå alcantara her og der.... :) Fjernisen havner langt bak ja, men grunnen til at j gørdet slik, er å slippe å ha den slengende løst i bilen! Og å kanskje høste noen ekstra poeng... :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 en ting jeg lurer litt på. du som liker genesis ganske godt hører vel kanskje på guppa genesis også eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 He he he... Hører på det meste av musikk,også 80-talls rock... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 He he he... Hører på det meste av musikk,også 80-talls rock... :) he he, 80-talls herjer jo villt da :eddie :afro Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 He he he... Joa, det aller meste går an, eneste minuset er at j får så vanvittig lyst på brennvin noen ganger av 80-talls rock!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Du har jo godt av å få vanna ut glassfibern du har i kroppen med litt brennvin av og til. ;-) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 He he he... Må være sterkt også serru... ;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Slik for eksempel... :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg