tohola Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 De høytalergitrene er hemmapulade og nå i min eie. :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hvilken butikk skal du åpne da? Noe morro? Tja, skal da begynne å jobbe med litt bilstereo da... ;) Kommer vel litt mer info både her på forumet og andre steder iløpet av denne uka, tenkjer j... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Tja, skal da begynne å jobbe med litt bilstereo da... ;) Kommer vel litt mer info både her på forumet og andre steder iløpet av denne uka, tenkjer j... Trodde det var du som skulle åpne den nye erotikk sjappa i sentrum her j, "plug and play"...! kiddie Back to the case, begynner å ta form borti butikken nå, likte godt demo-veggen og spesielt alt hylle snackset som begynner å komme på plass! Blir spennede å følge med! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Gratulerer som daglig leder da! :D Hvor mye selger du bilen din for? Og hva kjøper du igjen? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 He he.. Takk for det, Hans. Bilen selges med alt utstyr, men noen eksakt pris har jeg ikke tenkt på... Rundt 220 tenkjer j.. Hva jeg evt kjøper igjen har jeg ikke riktig bestemt meg for, men j har et par modeller i kikkerten... Utstyr har jeg heller ikke tenkt så tungt på enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Har du noe bilder & info om sjappa da? Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Det kommer, men vil gjerne få ferdig verkstedet og demoracket først... ;) Mangler litt av elektronikken til racket enda... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Grattis med butiiiikk KennethB.Det er vel mulig å ta en tur innom når EMMA er på Hamar 23 juni for å ta en titt,selv om det ikke er merker som Spirit Of Sound du fører..........:hide Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Evig pent prosjekt! Bare jeg som la merke til den ene detaljen med speedometeret (*kremt* kilometerstanden), noen som ikke alle gjor? ;) Du skal ha mye skryt for bygginga og perfektsjonistheten.. Jobber du med dette her daglig? Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Evig pent prosjekt! Bare jeg som la merke til den ene detaljen med speedometeret (*kremt* kilometerstanden), noen som ikke alle gjor? ;) Du skal ha mye skryt for bygginga og perfektsjonistheten.. Jobber du med dette her daglig? Hva med å lese de to siste sidene? :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Har kun hatt det som hobby frem til nyttår, men nå er det full fart dagen lang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 du kenneth, hva koster bi xennon til 740nmin? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 du kenneth, hva koster bi xennon til 740nmin? hei ealoken! dem koster 4900.- kontakt meg på pm du, så tar vi det derifra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Var igrunn litt nysgjerri på hvor du handler stoff? Er det alcantara (dash) og noe som tilsvarer den sorte orginalvinylen (diskanter) du har brukt? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Var igrunn litt nysgjerri på hvor du handler stoff? Er det alcantara (dash) og noe som tilsvarer den sorte orginalvinylen (diskanter) du har brukt? Skal jeg gi et rå tips, så tenker jeg at det er på ;) : http://www.installbay.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg