Gå til innhold

HPfreak: volvo 243- volvo hearse

Ranger emnet


HPfreak

Anbefalte innlegg

  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

Da har jeg fått igjen bilen. Ikke en drit som er gjort på den så nå må jeg kneppe opp skjorta og ta i et tak selv. Første jeg skal gjøre er å ta rusten slik at d ikke blir værre.

 

Men hva lønner d seg å bruke rett på metalet? Ikke grunning? Har aldri drevet med lakk så er rimelig grønn der. Hele bilen skal lakkeres opp på nytt til våren. Må bare få stoppet ting og tang som har skjedd med lakken.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den punktsandblåsern. Den er gørfin til sitt bruk, men det tar jo fjorten år å blåse en hel bil med den da åpningen er som en femtiøring. Bare spør ekkoj, han blåste jo mye av bilen sin slik. Fordelen er at den er økonomisk med sanden og du slipper å koste gulvet og ørene dine. Med alusilikat kan du blåse i flere minutter før innholdet i posen er blitt til støv.

 

Kjøp gjerne den punktern OG den vanlige med slange rett i sekken. Den med kopp sier bare svusj, så må du fylle på igjen. Uansett er stor kompressor et must. Og vannavskiller. Alt verktøyet mitt stopper opp når det blir fuktig nok. Se om du finner billig alusilikat i Vinger a. Jeg må finne noe billigere enn 139kr. Går fort unna med vanlig blåser.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i vinger bør jeg lete da? Skal høre med noen kompiser som jobber her og der. Tenker du da vannavskiller på selve pistolen? Husker ikke hvor stor kompressor jeg kjøpte men sa spesifikk at jeg måtte ha stor nok til å kunne lakkere en bil. Skal hente kompressoren iløpet en dag eller to.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår