Gå til innhold

HPfreak: volvo 243- volvo hearse

Ranger emnet


HPfreak

Anbefalte innlegg

  • Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Imponerende mange som vil ha v8 i denne, gode ting :D Ser for meg bilen komme sigende med lavt turtall og digg brumling.. Og med JP mk18 type breie, selv om du har solgt de.. Du kan jo også spare på kistegreiene, og leie den ut som likbil om noen år når vi har blitt gamle og vil gå i graven med stil :D

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fanken, det har jeg aldri tenkt på før nå! Likbilen min skal være grom! Og det skal være volvo seff! Må jo i grava med stil, jeg vil ha motivlakkert kiste, og det skal stå "VOLVO" med stor feit blå skrift oppå! :D hehehehe *ler*

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overkill med Volvo på kisten, men å bli kjørt til graven med en feit bil hadde vært.. tja.. ok:P Går en gammal Peugeot 505 likbil i Bergen, den håper eg virkelig er pensjonert når eg går i penalet..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det likbil greiene baki er borte nå. Faen det veide jo 350 kg ca. Unødvendig vekt. Men kanskje lage noe som kan lett settes i når en volvo fantast skal i torven? ;)

 

Nei dette skal bli en "vanlig" bruks bil ;) Men har bestemt meg for sidepipes. 2 stk på hver side i 3" ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste dårlig med dette prosjekter, er alle de "dødsgode" vitsene..

oi, der kom jeg med en selv :P

 

men, det var en snikvits!!

 

hehe..

 

blir enormt fett dette!

av råe biler å bygge, mener jeg 1.plass er delt mellom likbil og limo (264 TE), så kommer andreplass til 242..

 

*sleve etter likbilen din*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, har hørt altfor mange slike treige "vitser" og kommer garantert til å få høre masse flere. Men det får gå. Misunnelse har knekt mange ;)

 

Meeeen håper iallefall jeg greier å leve opp til all forventning på bilen da. Men skal nok stå på hardt fremover :D

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår