Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror han tok hjem mesterskapstitler med Mustangen og Corvetten også.

 

Det stemmer sikkert, ja.

 

Har også hørt at han skulle kjøre en bil i 10,5 klassen men vet ikke når eller hva slags resultat.

Har du noen bilder av den bilen?

 

Det var et bilde av den i et eller annet Bilsport for noe tid siden. Visstnok en bil han hadde kjøpt fra USA samtidig med at han solgte den PM-Camaroen dit.

 

Vet egentlig ikke mye mer.

 

 

.. og sånn helt offtopic, men litt apropos: Har ikke Bilsport blitt *fryktelig* dårlig i det siste? Jeg har ikke orket å kjøpe det på ganske lenge, men blar jo litt på kiosken ...

 

Heldigvis(?) så har Street & Strip blitt tilsvarende mye bedre :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er leeeenge siden jeg kjøpte et bilsport.. (Spoiler Nytt) :D

De har en og annen reportasje fra Veidec og de store FIA stevnene men thats it...

Street og Strip er helt ok.

 

Hadde ikke blitt sjokkert om han gjorde comeback i PM.

 

Jeg trodde han "kun" skulle være sjåfør i den 10,5 bilen, at det var noen andre som eide den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camaro-68 Håkan Nilsson Säljes

 

Annonsen blev inlagd från Skåne 10 Oktober 14:06

 

 

Pris: 237000

 

 

 

 

 

 

Är / Passar: Chevrolet | Modell: Camaro | Årsmodell: 1968

 

 

 

Byggd av Lars-Benny/Håkan Nilsson, 7.50 bes. Street, SSB, Prostreet,

Full bur i chrome moly, fyrlink, swaybar, 9" strange, crmo kardan, Globalwest crmo bärarmar fram, wilwood bromsar runt om, 363" smallblock med Fulton fogger, PG transbrake, A1 8", 5,66/193 km/h 1,19 60´ på 10,5 MT snällt uppsatt utan mek.

Säljes turn key 237.000:- kan ses på Meca Oktober race.

 

Håkan Nilsson 0705-980755

Pris: 237000

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Kontaktinformation

Håkan Nilsson

:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer sikkert, ja.

 

 

 

Det var et bilde av den i et eller annet Bilsport for noe tid siden. Visstnok en bil han hadde kjøpt fra USA samtidig med at han solgte den PM-Camaroen dit.

 

Vet egentlig ikke mye mer.

 

 

.. og sånn helt offtopic, men litt apropos: Har ikke Bilsport blitt *fryktelig* dårlig i det siste? Jeg har ikke orket å kjøpe det på ganske lenge, men blar jo litt på kiosken ...

 

Heldigvis(?) så har Street & Strip blitt tilsvarende mye bedre :-)

 

Dere er dårligt informert :D

 

Håkan har en 68 Camaro til bygging hos Benny, har til og med sett bilder derfra..men kan jo ikke huske hvor...

I det samme stykket var det noe om at de åpnet for å kjøre PM om sjansen kom...

 

Bilspoert kommer hver 14 dag i kassen her, synes det er helt ok...

Får med seg det som skjer, litt overalt ikke bare ene eller det andre...

 

Odd og INa var nesten over ett helt bilde med 67 Impalan for ett par nr siden...Repotasje fra Sandefjord...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn kom jeg hjemtil boblebad party leiligheten min i sommer... :hvaskjera men jeg hadde med ei dame..så spør hans!! er de tønsberg gutta som er helt ville haha (husker første tur til sigdal lol..reiste til gården tli luzifer,var meget skeptisk pga de bildene som ligger på dudez haha) men fy faen gutter..lever en gang..så de gale har det godt... takk for det gamle folkens..råsa ligaen stiller bra i 2009 ..

 

Nå kan man ikke lenger se hva som var på det bildet, men var det et boblebad med masse folk og 1 stk hund..?

 

Hehe, hatt noen artige turer ja ;)

Blir mulig kristiansand i helgen ;):ratatatat

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår