Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skikkelig vinterbil!

 

Han ene her nede på Auto,n har en Kadett til salu....

 

74 mod, med takluke, 2L motor, 1600 understell, noe motering og el. igjen.

Veldig lite rust...Bilen rep for 10 år siden, stått på tørr låve siden da.!

 

Priside 10.000kr

 

Tlf ,958 33 850

 

aut1009yn5.jpg

 

aut1010fh2.jpg

 

aut1013hb6.jpg

 

aut1016jn9.jpg

 

aut1011xx2.jpg

sogte denne go bilen for 10lapper på sen sommeren da var det ikke så stor interesse:hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sogte denne go bilen for 10lapper på sen sommeren da var det ikke så stor interesse:hvaskjera

 

Jeg var rimelig kjapp på å ringe bead jeg da.. men rakk ikke kjøpe for jeg var i trondheim den tida...hmm var sugen som fy jeg.... Har forresten grom motor til den kadetten stående;)

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. trenger en BILLIG vinterbil jeg!!

noen som har?

 

her er kriteriene: 4WD eller RWD ( INGEN UNNTAK!!)

 

enten en ikke veteranbil som er eugodkjent ut januar og som kommer til og bli vraket 14mars! ( sier seg selv at den da skal være BILLIG!)

 

eller så vil jeg ha en veteranbil ( 70-77mod) som er i grei stand! ( ikke mye rust)

absolutt maks pris er 10k! men gjerne billigere!

 

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ringt nr som sto der:deng

hva slags motor? hvor sprek? kr?

er en c20xe er vel 150 hk orig... men trenger masse greier til ombygging til rwd veit ikke om den skal selges eller hva...

Bygge den opp selv og kjøpe en c kadett stv.. og sette webere på den :)

opel omega 94mod.

opel manta 82 mod.selges!!!!!

ktm 525 exc 03 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. trenger en BILLIG vinterbil jeg!!

noen som har?

 

her er kriteriene: 4WD eller RWD ( INGEN UNNTAK!!)

 

enten en ikke veteranbil som er eugodkjent ut januar og som kommer til og bli vraket 14mars! ( sier seg selv at den da skal være BILLIG!)

 

eller så vil jeg ha en veteranbil ( 70-77mod) som er i grei stand! ( ikke mye rust)

absolutt maks pris er 10k! men gjerne billigere!

 

noen som kan hjelpe?

Sliten 2.8 v6 s104x4 EU ok 1.5 år til selges for ti lakker ferdig prutet,har en oillekasje i giverpunktet ved oilfilter, fiks dette så blir det ikke dammer etter den. Står i Drammen. mangler også teningslås, men hva skal man vel med det.:shake

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår