Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tim Lynch, 6,666 / 347,5 på 10,5 tommere... :win

Har fått fart på sakene da.

Er ikke så veldig mange her i Europa som har fått turbo biler til å fungere i dragracing.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-341605736231870464

 

Skal vi ramse opp de som vi kommer på?

 

Jøran Persåker.

Johan Wigstrand.

 

Kom med flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ta.no/nyheter/article2355192.ece

 

:win

 

For å si det litt kvalmende....

 

Det hadde vel vært en ide å stoppa når dere kom å blei vinka inn i den kontrollen?

Gjorde vel vondt værre å bare stikke av, når dere ikke fikk gjømt den bilen skikkelig?

 

Men er vist mange som skal sykle om dagen....:D

 

Men det er utrolig synd hvor mye dere ødelegger for oss andre som er LITT mere våkne....:angry:

 

UP :rockets er jo helt på tuppa om dagen for å ta fartsyndere.

 

vi blei aldri målt i den kontrollen de hadde på nenset, de avbrøyt den kontrollen for og sjekke hvem som kjørte på klyvesletta og så møtte de vårs ved gs senteret.. men de avbrøyt IKKE biljakta, de sendte 4 biler etter vårs

 

hadde vi stoppa med engang så hadde det ikke skjedd noe annet enn atte de hadde klept skiltene

 

kan tru sjoføren angrer.. den bilturen der kosta han MYE, bil til 135000 han kjøpte for en uke siden som purken har tatt, får vel en FEIT bot siden bilen ikke er godkjent, får vel en feeeit bot siden han blei målt til 160 i 50sona, og blir vel en enda større bot siden han kjørte fra purken, 2-5år uten lappen og ett par mnd med palle spikring

 

det var den villaste kjøreturen begge har hatt men absolutt ikke verdt det

 

ps: purken som tok vårs kalte det årets biljakt

den som har flest leketøy når de dauer har vinni :D

 

japan lager ikke biler, de lager problemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi blei aldri målt i den kontrollen de hadde på nenset, de avbrøyt den kontrollen for og sjekke hvem som kjørte på klyvesletta og så møtte de vårs ved gs senteret.. men de avbrøyt IKKE biljakta, de sendte 4 biler etter vårs

 

hadde vi stoppa med engang så hadde det ikke skjedd noe annet enn atte de hadde klept skiltene

 

kan tru sjoføren angrer.. den bilturen der kosta han MYE, bil til 135000 han kjøpte for en uke siden som purken har tatt, får vel en FEIT bot siden bilen ikke er godkjent, får vel en feeeit bot siden han blei målt til 160 i 50sona, og blir vel en enda større bot siden han kjørte fra purken, 2-5år uten lappen og ett par mnd med palle spikring

 

det var den villaste kjøreturen begge har hatt men absolutt ikke verdt det

 

ps: purken som tok vårs kalte det årets biljakt

 

hm.. han får vel bilen igjen? de kan vel ikke ta den for godt?

hvofor skulle de klippe skiltene hvis dere stoppet da?

 

de kunne jo ikke vite at det var en m5 motor i den.... så lenge det var en m3 så vet de jo at det er en sprek bil fra grunnen av, så da burde de jo ikke få noen misstanke om at den var trimmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tim Lynch, 6,666 / 347,5 på 10,5 tommere... :win

Har fått fart på sakene da.

Er ikke så veldig mange her i Europa som har fått turbo biler til å fungere i dragracing.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-341605736231870464

 

Skal vi ramse opp de som vi kommer på?

 

Jøran Persåker.

Johan Wigstrand.

 

Kom med flere...

 

 

Sliter ikke mye framhjul heller denna karen. :win

 

http://video.google.com/videoplay?docid=-3254984325855943045

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart.Dere bruker jo tråden som reneste msn!

 

Kvantitet går foran kvalitet.... :)

 

og så å lese annen plass....

 

Jeg skal ikke si hva jeg synes om tråden til Bead-Lock,

:)

 

Hva mener moderatorene?

 

Ingen tanker om at denne tråden faktisk har introdusert ENDEL TUSEN mennesker for denne typen bruk av internett?

Ekstremt mange som er her å titter....

Etter hva ryktene sier på byen, så er det fryktelig mange som er innom her bare for å snuse å glor og spionere på hva vi holder på med....

 

Jeg håper og tror at mange får seg en god latter stadig vekk, lærer litt, får nye tanker om bil, bygging, hva som er mulig å løse, internettbruk ++++

 

Kan jo bli litt surr, men det blir tatt opp på PM, tlf,msn med de det gjelder stort sett....

For om dere ikke vet eller ser det, så har jeg god kontroll på det meste....

Vi har jo ikke mindre enn 5 Datanerder i Råsa ligan, så vi har også kontroll på endel andre ting også...

 

Er jo heller ikke vanskelig å gå inn å se på hva de 10 moderatorene tilfører med bil kunnskap, bil byggertips, eller andre ting som har med reparasjon, vedlikehold, modifisering og ombygging av bil å gjøre....Bare klikke litt på hva de har skrevet og startet for tråder i det siste det...:win

 

Så hva mener folket?

 

Er dette en DÅRLIG tråd?

 

Mange som trives med å være innom her å glo å lese siste nytt om dagen?

 

Holder vi ikke på med ting som er morsomme å lese om?

 

Lærer dere litt innimellom?

 

Får dere en god latter av og til? :D

 

:wonder:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva mener folket?

 

Er dette en DÅRLIG tråd?

 

Mange som trives med å være innom her å glo å lese siste nytt om dagen?

 

Holder vi ikke på med ting som er morsomme å lese om?

 

Lærer dere litt innimellom?

 

Får dere en god latter av og til? :D

 

:wonder:

 

Syntes dette er uten tvil den beste tråden på BF, og ser ingen grunn til at den skulle evt bli stengt. Har det vært noe seriøs prat om det?

 

Jeg har hatt mange gode latterkuler og fått inspirasjon via denne tråden, og som X-Cell sier: Må ha min daglige dose!

 

Stå på Bead-Lock! :D :win

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dette er uten tvil den beste tråden på BF, og ser ingen grunn til at den skulle evt bli stengt. Har det vært noe seriøs prat om det?

 

Jeg har hatt mange gode latterkuler og fått inspirasjon via denne tråden, og som X-Cell sier: Må ha min daglige dose!

 

Stå på Bead-Lock! :D :win

 

 

daglige dosen er viktig.. ;) må vel bidra med et lite prosjekt selv her inne snart.. ;P bestilte meg pocketbike litt tidligere i uken.. kommer vel kansje på fredag.. da blir det litt skruing og ribbing og lakking.. ;) får vi se om O'store Bead godkjenner arbeidet.. ;) hehehe...

 

denne tråden er selv med litt "off topic" BF mest underholdende og morsomste tråd. :) lenge leve! :):win

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår