Gå til innhold

Hva holder Bead-lock på med for prosjekter og hva holder venner å kjente på med?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ingen som vil være med på jette konkuransen til Polo 20 VT?

 

Nå som det ser ut til at 350 Bowtie skal ut å teste med Auto support....:D

 

Som tidligere skrevet så tipper jeg lavt.....330HK på motor.....

Uten noen forutsetninger for å kunne gjette noe... 295hk på hjula!

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 13.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hello Siden dere skriver ka dere driver med kan dere vel se ka eg driv med over here fortida Noen som treng V8 deler saa er det bare og si fra. Var synd att Jan Roger solgte forst motor til den blaa 63 Corvetten og senere Ror 69 Camaron til Trondelag Var meninga att vi skulle bruke den denne sesongen m enten min alko blower motor eller hans 706c. Burde vel skremt Norges raskeste regga gate bil ner paa 7 tallet paa 400 metern. Jan Roger har foresten handla en nydelig 69 ogenhalv sixpack Superbee her e en link til mine bilder legger inn nye bilder hele tida for dei som gidder og samle paa den .... Og hei krangle litt mindre da !! http://community.webshots.com/user/thorjarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til polo20v, stiller dere opp som mekanikere da eller, må bytte gasser, ryggen min er ikke god, klarer ikke å stå framoverbøyd og skru, tror jeg er litt hypp på å få litt domumentasjon på maskinisten før jeg bytter cam, og monterer data sprut, typ sekvensiel, detta blir saker serru, yuppi!!!

 

Hvis du virkelig skal bort å bremse på Lørdag og ikke bare tror du skal, så bytter jeg med glede gasser på bilen din jeg vøttø:cool: Så tar Jostein seg av dekktrykk og spylervæske samt div fin justeringer:thumb

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Siden dere skriver ka dere driver med kan dere vel se ka eg driv med over here fortida Noen som treng V8 deler saa er det bare og si fra. Var synd att Jan Roger solgte forst motor til den blaa 63 Corvetten og senere Ror 69 Camaron til Trondelag Var meninga att vi skulle bruke den denne sesongen m enten min alko blower motor eller hans 706c. Burde vel skremt Norges raskeste regga gate bil ner paa 7 tallet paa 400 metern. Jan Roger har foresten handla en nydelig 69 ogenhalv sixpack Superbee her e en link til mine bilder legger inn nye bilder hele tida for dei som gidder og samle paa den .... Og hei krangle litt mindre da !! http://community.webshots.com/user/thorjarle

Bra side... mange gode bilder...

 

Hei!

Siden det er litt aa....er dere i USA nå?

Er dere borte å kjører med Willysen?

 

:D

 

Krangling... nå... det er jo personer som kjenner hverandre, så de bare driver litt erting....Ingen som vil noe vondt, men litt enig...

Ta dere sammen!

 

La oss heller se masse bilder på hva som skjer hos dere...

350 Bowtie har gjort grunnarbeid og lakk på en 69 camaro Dragbil... men har vi sett bilder?

Luzifer holder på å slenger noe bilder....

Era....Vi må se litt bilder fra Vegan snart!

Å Slegga og Jostein demonterte Blå Chevell i går.!bilder kommer i kveld!

 

Så ting skjer...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil være med på jette konkuransen til Polo 20 VT?

 

Nå som det ser ut til at 350 Bowtie skal ut å teste med Auto support....:D

 

Som tidligere skrevet så tipper jeg lavt.....330HK på motor.....

 

tipper en 350! Har bare sett bilen en gang jeg da men, ikke fått sett den i action, så hakke peil! Siden 330 er blitt gjettet, tar jeg det litt høyere å sier 350!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på ;)

 

Peter%20Wacker%20wheelie%20webpic%202.jpg

 

peter_wacker_14_pop.jpg

 

Litt info:

 

Pro Mod Chevrolet '57 Belair

Body: 1957 Chevrolet Bel Air, Lightweight, 6 inch chopped, 8 inch lengthened

Wheelbase / Weight: 115 inch / 1170 kg (2580 lbs) with driver

Engine: V8 Donovan Alu, Scott Shafiroff USA, 706 cu. inch, Pontiac heads

Horsepower: 1350 hp, 2100 with 2-stage nitrous system

Best E.T: 6.81sec/198mph, 1.03sec/60ft. (06/2004)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper en 350! Har bare sett bilen en gang jeg da men, ikke fått sett den i action, så hakke peil! Siden 330 er blitt gjettet, tar jeg det litt høyere å sier 350!

 

Hmmmmmm hva skal jeg tippe da mmm ikke lett det her altså. Tror jeg må sove litt på d :sleeping

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til polo20v, stiller dere opp som mekanikere da eller, må bytte gasser, ryggen min er ikke god, klarer ikke å stå framoverbøyd og skru, tror jeg er litt hypp på å få litt domumentasjon på maskinisten før jeg bytter cam, og monterer data sprut, typ sekvensiel, detta blir saker serru, yuppi!!!

 

Du har vel fått montert opp gassen og vel....eller må Auto Support ta seg av detta også:naaaws

 

 

Glede seg te helga nå ja:cheers:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett par dager siden , måtte jeg hjelpe en bekjent...

 

Han trang gulvdeler til sin volvo...

 

Først måtte vi tegne litt!

 

img9915vb1.jpg

 

Så da var det fram med sikk og fals...

 

img9916ua3.jpg

 

img9917rg1.jpg

 

Så var det ferdig rullet, så han fikk med seg delen og litt goråd om hvordan han banker til det siste formene!

 

img9918pw1.jpg

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår