Gå til innhold

Strøm-guide til bilstereo!

Ranger emnet


BoomBoxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har en utfordring til soocoool.

 

skriv en guide om kondensatorer.

hvordan de funker og hvorfor man skal bruke kondensator fremfor å oppgradere resten av strømtillførselen i bilen..

 

 

venter i spenning(eller var det effekt eller strøm,forvirrende dette) ;)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en utfordring til soocoool.

 

skriv en guide om kondensatorer.

hvordan de funker og hvorfor man skal bruke kondensator fremfor å oppgradere resten av strømtillførselen i bilen..

 

 

venter i spenning(eller var det effekt eller strøm,forvirrende dette) ;)

 

hold deg til Topic , for den ble laget for å drite meg ut ( i følge topic starter selv) .. da må jeg få lov til å bruke litt av min kunskap til å svare på tiltale !!

husk. jeg har bare lest de 15 første linjene, som alle nesten er fulle av feil (både graverende og simple) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold deg til Topic , for den ble laget for å drite meg ut ( i følge topic starter selv) .. da må jeg få lov til å bruke litt av min kunskap til å svare på tiltale !!

husk. jeg har bare lest de 15 første linjene, som alle nesten er fulle av feil (både graverende og simple) ...

Nå har sooocool fjernet tilsalgsannonsen som han hadde i signaturen sin også, ikke så rart med 1000 watt MAX på bassene:) Kunnskapsrike folk pleier å opperere med MAX watt, gjør de ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei den ble ikke laget for å drite deg ut...

 

hadde den vært laget for å drite ut deg ville han ha brukt ditt navn i den da han skrev den.

 

mye av det du skriver er sant...Jeg og mange andre etterlyser kun en redgjørelse for dine påstander om kondensatorer.

 

og er ikke det innen topic så vet faen ikke jeg

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si dette til dere (tenk litt nøye igjennom det):. Når enkle sjeler føler seg underlegen en fremmed, så vil de angripe han med usakeligheter og spydigheter til han enten gir opp eller forlater stedet demmes.. For kunskapen forstår de fort at de ikke mestrer, det skygger dem unna!!

Vet åssen han som påsto jorden var rundt må ha hatt det (gjentar denne)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si dette til dere (tenk litt nøye igjennom det):. Når enkle sjeler føler seg underlegen en fremmed, så vil de angripe han med usakeligheter og spydigheter til han enten gir opp eller forlater stedet demmes..

 

Du har så rett, så rett..

 

Du har jo ikke gjort annet enn å angripe med usakligheter (heter ikke usakEligheter,du som kan alt) og spydigheter.

 

Her, og i forrige post du var og dreit deg loddrett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det var Colombus som påsto at jorden var rund da alle andre sa den var flat.

 

men forskjellen på deg og colombus er at han gjore det han kunne for å bevise sine påstander mens du nekter å redgjøre for dine.

 

har sagt det før men gjentar det gjerne: legg frem bevis og jeg skal innrømme mine eventuelle feil.

 

 

selv om jeg nå har konkludert med at du gjør dette kunn for å lage kvalme. :D

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si dette til dere (tenk litt nøye igjennom det):. Når enkle sjeler føler seg underlegen en fremmed, så vil de angripe han med usakeligheter og spydigheter til han enten gir opp eller forlater stedet demmes.. For kunskapen forstår de fort at de ikke mestrer, det skygger dem unna!!

Vet åssen han som påsto jorden var rundt må ha hatt det (gjentar denne)...

 

Jeg føler ikke meg underlegen der, helt utrolig faktisk, jeg synes synd på deg!

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan si dette til dere (tenk litt nøye igjennom det):. Når enkle sjeler føler seg underlegen en fremmed, så vil de angripe han med usakeligheter og spydigheter til han enten gir opp eller forlater stedet demmes.. For kunskapen forstår de fort at de ikke mestrer, det skygger dem unna!!

Vet åssen han som påsto jorden var rundt må ha hatt det (gjentar denne)...

Enkelte sjeler her inne vil bare han en grunndig redegjørelse for dine påstander og kondensatore, hvor vanskelig kan det være å gi det når du har så store kunnskaper som du påstår du har?? De fleste her inne skjønner nok at du er ett null, siden du nekter å si noe om utdannelsen din eller svare for dine påstander. Du har ikke ved ett tilfelle innrømmet å ha feil eller driti deg ut og da er det vel ikke rart hele forumet sitter å ler av DEG??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har sooocool fjernet tilsalgsannonsen som han hadde i signaturen sin også, ikke så rart med 1000 watt MAX på bassene:) Kunnskapsrike folk pleier å opperere med MAX watt, gjør de ikke?

:hammer

 

Kunskapsrike folk selger ikke "kasse til 2X10" heller, om hullet i kassa passer til 10toms element, passer kassa kun til det elementet den er beregnet for.

 

Det vet vel de fleste med peiling, LITT over soouncool\s nivå..

 

Godt å se at vi er flere som blir IRRITERT over folk som skal "rette på" fakta, med sine egne usannheter som de ALDRI kan komme med bevis for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår