Turbo_FB Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Får bare by mest du da Acoupe :D Ligger haugevis av turboer på billisten også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 HVordan går det med kitet til 2000 a acoupe? Er vel bare og kjøre og hente det? brukte 1 time på turen jeg så... er verdt det! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Turbo-kitet er desverre solgt.. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 HVordan går det med kitet til 2000 a acoupe?Er vel bare og kjøre og hente det? brukte 1 time på turen jeg så... er verdt det! :D det ble solgt gitt :( menmen..tror det blir litt ebay handling av turbo stash!! Så da sparer jeg bare opp litt penger og kjøper litt etter hvert! Si gjerne ifra om noen kommer over no kit e.l som ikke har en stygg pris ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 det ble solgt gitt :(menmen..tror det blir litt ebay handling av turbo stash!! Så da sparer jeg bare opp litt penger og kjøper litt etter hvert! Si gjerne ifra om noen kommer over no kit e.l som ikke har en stygg pris ;) Så 2 kit til 1000 dollars men de er utgått nå! men kommer til og kjøpe et kit der jeg også men blir sikkert 10000 ferdig i norge men er ikke ille det! eller om jeg prøver og lage meg et kit selv! er jo ikke mye jobb Manifoil, Turbo, slanger/rør til og fra intercooler og til luft filter, Chip på volksport... Men lurer veldig på det med T3 turbo, hvordan bilen vill oppføre seg med det? eller om det blir for stort at T25 ell T28 er bedre? Noen som kjører med T3, T25 eller T28 på G60 som kan gi meg en liten fasit på dette? Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Men lurer veldig på det med T3 turbo, hvordan bilen vill oppføre seg med det? eller om det blir for stort at T25 ell T28 er bedre? Noen som kjører med T3, T25 eller T28 på G60 som kan gi meg en liten fasit på dette? Har jo sagt at jeg har T3.. :) Bare å komme og sitte på en tur om du lurer på åssen det oppfører seg. Jeg syns ikke den er for stor. Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Har jo sagt at jeg har T3.. :) Bare å komme og sitte på en tur om du lurer på åssen det oppfører seg. Jeg syns ikke den er for stor. På hvor mange rpm begynner turboen din å lade? Sku gjerne tatt en tur til Olso for å sitte på, men blir litt langt å kjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 På hvor mange rpm begynner turboen din å lade? Sku gjerne tatt en tur til Olso for å sitte på, men blir litt langt å kjøre :) Jeg får melde meg frivillig og sitte på jeg da! sukk... hehe :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 På hvor mange rpm begynner turboen din å lade? Sku gjerne tatt en tur til Olso for å sitte på, men blir litt langt å kjøre :) Satt på nå nettopp og det var faktisk overraskende bra drag med en så "stor" turbo på en 1,8liter. da tenker jeg på bundrag og at den ladet allerede ved 2000-2500rpm, da ladet den om ikke fult så sånn at du merket det! imponert! :D Gleder meg som en liten unge! yodude Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 har Manifoil med T3 flens om du trenger! Du har full innboks! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 kan jeg bruke den orginale bunnpanna på bilen min eller må jeg bytte ut ved turbo konv? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Du kan enten lage en stuss på din orginale for oljeretur fra turboen, eller kjøpe en fra Golf TD Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Du kan enten lage en stuss på din orginale for oljeretur fra turboen, eller kjøpe en fra Golf TD da kjøper jeg like så greit en fra golf, mye må jeg punge ut for det på en høgger da? må vel sikkert ha en pakning og? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 da kjøper jeg like så greit en fra golf, mye må jeg punge ut for det på en høgger da? må vel sikkert ha en pakning og? Tenkte på og kjøpe den på volksport jeg med plass til mer olje og med kjøle riller også er den i alu... Får sveiset inn stuss i den tenker jeg... Foresten ikke no problem med T3 på orginal G60! satt på med kaja i går! gikk bra! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 kan jeg bruke den orginale bunnpanna på bilen min eller må jeg bytte ut ved turbo konv? Bestiller du kit så følger det vel med ny, du må ha retur fra oljekjølingen til turboen. Kan vel alltids bore hull og? Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg