Gå til innhold

handle amcar deler på ebay

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

kan sikkert bli dyrt og,men ikke hørt om noen som har fått komplett eksos og gren rør for 2500 på døra..er en 200sx,skal ta noen bilder når han kommer på besøk..jeg skal prøve det ut,men var av et firma på e bay..har ikke navnet på firmaet,men 5 dager og på døra er sevice

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er fin fint å handle på ebay, bara få deg en Pay Pal konto så betaler du med visa kortet på nettet. De fleste på ebay godtar det og er somregel altid medgjørlige på å jukse litt i "item value" feltet på frakt seddelen.

 

Lykke til

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste selgere som bruker paypal krever at du har samme adresse på kortet som shipping adressen. jeg har bare dårlig erfarenhet med paypal.

foreksempel så handlet jeg noen baklykter. kontoet ble trukket, så ble pengene sendt tilbake med begrunnelse at adressene ikke var de samme (kort og shippingadresse). etter 4 uker fikk jeg så et krav fra selger som mente jeg hadde bestilt varene men ikke betalt. i mellomtiden hadde jeg kjøpt noen andre baklykter. Jeg betalte selfølgeligen ikke, det hade gått en måned fra selger sendte tilbake pengene til han varslet at jeg måte betale.

hele afæren sluttet med at jeg ble bannet fra e-bay.

 

Man kan selfølgelig åpne et nytt konto men e-bay bruker jeg nå bare til store ting som motor og gearkasse (kanskje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd Ebay ennå.

Ved etpar anledninger har jeg mailet selger og spurt han godtar bud fra utlandet. Da har jeg fått til svar at de selger kun innenlands.

 

Kan være greit å kontakte selger vedrørende slikt før man byr.

Erfaringen over viser at Paypal systemet ikke er enkelt å kombinere med JetCarrier løsningen på transport, og det er jo synd.

 

Når det gjelder brukte deler har jeg kjøpt det direkte fra huggere (motor) og det gikk ihvertfall greit.

Jeg blir litt stressa av disse auksjonsgreiene. For eksempel søkte jeg endel på Ebay etter T56 gearkasser. Selgerne var ofte så sene med å svare på spørsmål at kassa for lengst var solgt før jeg visste om det var noe jeg kunne bruke.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår