MichaelV Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Er det bare jeg som er litt sær, eller er det flere som synes det er litt artig med snø..?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Skulle heller hatt et skikkelig snøføre enn den møkka som ligger rundt på veiene nå. Får jo ikke kjørt en meter før bilen blir helt fæl. Bruker jo nesten en kanne spylevæske i uka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 veldig fornøyd med at det ikke er snø jeg :) har ikke bakhjulstrekk så da unner jeg ingen andre noe morro heller!! Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Er det bare jeg som er litt sær, eller er det flere som synes det er litt artig med snø..?? snø er konge :) men bilene mine liker det ikke he he Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 veldig fornøyd med at det ikke er snø jeg :) har ikke bakhjulstrekk så da unner jeg ingen andre noe morro heller!! Hvorfor har du en mx5 i avataren da? :P Savner litt snø jeg og.. kjedelig med våt vinter bare. Men slipper å fikse sommerdekk da :D Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hvorfor har du en mx5 i avataren da? :P Savner litt snø jeg og.. kjedelig med våt vinter bare. Men slipper å fikse sommerdekk da :D Det vet jeg faktisk ikke, hehe, hadde et helt annet bilde, og en dag jeg logget inn så var det der..! så jeg håper nå at en dag jeg våkner så er audien borte og den er der :) men jeg tviler.. Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Snø er greit å kjøre på, men jeg vil helst slippe å måke den! Så for min del kan vi godt klare oss uten i vinter... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Snøen kan holde seg langt borte for min del, hvis jeg vil ha snø, så vil jeg at JEG må oppsøke den. Ikke at den bryter seg på meg uten min tillatelse :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Det vet jeg faktisk ikke, hehe, hadde et helt annet bilde, og en dag jeg logget inn så var det der..! så jeg håper nå at en dag jeg våkner så er audien borte og den er der :) men jeg tviler.. Lov å drømme... Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Snø er greit å kjøre på, men jeg vil helst slippe å måke den! Så for min del kan vi godt klare oss uten i vinter... Noen fordeler har man med leilighet og ikke hus :D Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hvorfor har du en mx5 i avataren da? :P Savner litt snø jeg og.. kjedelig med våt vinter bare. Men slipper å fikse sommerdekk da :D Sommerdekk? :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Synes igrunn det er litt rart å kjøre med sommerdekk fremdeles jeg. Har ikke hatt på sommerdekka så lenge før. Men jeg vil ha snø, for jeg skal brøyte i vinter. Vil man mange meter med snø :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Er nok litt rart ja, men dekka jeg fikk med kjerra var ikke vinterdekk. Ikke noe vits å bruke penger på det nå heller som det er 10 grader i lufta. Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Utvilsomt. Det var snø i èn dag for noen uker siden, og det var den beste dagen jeg har hatt i en bil foreløpig..:D (Første vinter med quattro :thumb) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 jeg også vil ha snø..! ...til pedal-sykkelen min.. :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg